Lidl Polska rusza z nową marką własną, która nosi nazwę „Regionalne szlaki”. W sieci już od dziś będziemy mogli kupić smaczne regionalne produkty. Co konkretnie jest w sprzedaży? Mnóstwo lokalnych smakołyków. Będzie to aż 20 różnych produktów, m.in. pyszne wędzone i świeże ryby (m.in. pstrąg tęczowy i jesiotr), świeże mięsa, smakowite wędzonki, sery, drób a nawet gotowe dania, takie jak np. kiszka ziemniaczana.

Skąd pochodzą produkty?

Lidl nawiązał współpracę z producentami żywności z całego kraju. To właśnie oni będą dostarczać do sklepów swoje wyjątkowe produkty.

Już dziś w sieci supermarketów Lidl ruszyła akcja tematyczna „Tydzień regionalny”. Klienci sklepów będą mogli zaopatrzyć się w mnóstwo regionalnych produktów i wyrobów, które wyprodukowały firmy z różnych województw naszego kraju.

Sprzedaż artykułów spożywczych od lokalnych dostawców stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. A dzięki bogatej ofercie produktów regionalnych, klienci nie muszą przejeżdżać wielu kilometrów w ich poszukiwaniu. Wystarczy, że wybiorą się do Lidla, aby skorzystać z Tygodnia Regionalnego – donosi Portal Spożywczy.

Co jest w sprzedaży?

Pod logo „Regionalne szlaki” znajdziecie m.in. kiełbasę z szynki z czosnkiem, wysokiej jakości antrykoty, rostbefy, pyszną kiszkę ziemniaczaną, aromatyczny kindziuk, kiełbasę z kija, smakowite sery, twarogi oraz świeżą perliczkę. Nie zabraknie też słodkości - rogala świętomarcińskiego, sękacza mazurskiego z masłem czy toruńskich pierników. W ofercie znajdziemy też m.in. lokalne mąki i majonezy, miody, dżemy oraz piwa regionalne.

Zobacz także:

Karol Okrasa wspiera Lidl

Akcję wspiera znany polski kucharz Karol Okrasa. W ramach kampanii promującej sieć, w telewizji pojawią się krótkie spoty reklamowe.

Skusicie się na regionalne produkty z Lidla?

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl, portalspozywczy.pl

Czytaj też: