Już od dziś totalna nowość w Lidlu. Takich smakołyków jeszcze nie było!
AdobeStock
Newsy

Już od dziś totalna nowość w Lidlu. Takich smakołyków jeszcze nie było!

„Regionalne szlaki” - pod takim hasłem w Lidlu rusza nowa marka własna. Już od dziś w sieci będziemy mogli kupić smaczne regionalne produkty. Skusicie się?

Lidl Polska rusza z nową marką własną, która nosi nazwę „Regionalne szlaki”. W sieci już od dziś będziemy mogli kupić smaczne regionalne produkty. Co konkretnie jest w sprzedaży? Mnóstwo lokalnych smakołyków. Będzie to aż 20 różnych produktów, m.in. pyszne wędzone i świeże ryby (m.in. pstrąg tęczowy i jesiotr), świeże mięsa, smakowite wędzonki, sery, drób a nawet gotowe dania, takie jak np. kiszka ziemniaczana.

Magda Gessler odpowiada na pytania

Skąd pochodzą produkty?

Lidl nawiązał współpracę z producentami żywności z całego kraju. To właśnie oni będą dostarczać do sklepów swoje wyjątkowe produkty.

Już dziś w sieci supermarketów Lidl ruszyła akcja tematyczna „Tydzień regionalny”. Klienci sklepów będą mogli zaopatrzyć się w mnóstwo regionalnych produktów i wyrobów, które wyprodukowały firmy z różnych województw naszego kraju.

Zobacz także
Tego jeszcze w Lidlu nie było. 26 kwietnia czeka was prawdziwy hit, nie przegapcie!

Lidl dba o środowisko. Wprowadzi ekologiczne paragony. Dobry pomysł?

Lidl ogłosił konkurs „Noc w Lidlu”. O co chodzi? Uśmiechniecie się, gdy to przeczytacie

Lidl ogłosił konkurs „Noc w Lidlu”. O co chodzi? Uśmiechniecie się, gdy to przeczytacie

Sprzedaż artykułów spożywczych od lokalnych dostawców stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. A dzięki bogatej ofercie produktów regionalnych, klienci nie muszą przejeżdżać wielu kilometrów w ich poszukiwaniu. Wystarczy, że wybiorą się do Lidla, aby skorzystać z Tygodnia Regionalnego – donosi Portal Spożywczy.

Co jest w sprzedaży?

Pod logo „Regionalne szlaki” znajdziecie m.in. kiełbasę z szynki z czosnkiem, wysokiej jakości antrykoty, rostbefy, pyszną kiszkę ziemniaczaną, aromatyczny kindziuk, kiełbasę z kija, smakowite sery, twarogi oraz świeżą perliczkę. Nie zabraknie też słodkości - rogala świętomarcińskiego, sękacza mazurskiego z masłem czy toruńskich pierników. W ofercie znajdziemy też m.in. lokalne mąki i majonezy, miody, dżemy oraz piwa regionalne.

Karol Okrasa wspiera Lidl

Akcję wspiera znany polski kucharz Karol Okrasa. W ramach kampanii promującej sieć, w telewizji pojawią się krótkie spoty reklamowe.

Skusicie się na regionalne produkty z Lidla?

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl, portalspozywczy.pl

Czytaj też: 

Mega promocja na surową białą kiełbasę w Lidlu. 2 opakowania w cenie 1
Adobe Stock
Newsy
Regionalny tydzień z Karolem Okrasą w Lidlu. Paróweczki wieprzowe za 1,79 zł, a kiełbasa z kija za 1,99 zł
Lidl wprowadził tygodnie regionalnych potraw. Dzięki nim możecie spróbować klusek śląskich, czy wiejskiego twarogu we własnym domu. Tydzień regionalny w Lidl właśnie trwa.

Potrawy regionalne to takie, po które warto jeździć po naszym kraju. To także dania, na które do Polski przyjeżdżają cudzoziemcy. Kartacze z Podlasia i Suwalszczyzny, baba i kiszka ziemniaczana, chłodnik litewski, pyry z gzikiem z Wielkopolski czy moskole z Podhala to dania, możecie zjeźć w regionalnych karczmach lub kupić na straganach z regionalną żywnością, które coraz częściej pojawiają się w miastach. „Regionalne szlaki” z Karolem Okrasą tylko w Lidl Twarzą regionalnych tygodni w Lidl jest Karol Okrasa. To kucharz znany z niebanalnych odsłon tradycyjnych dań. W swoich programach jeździ po kraju i przygotowuje nowoczesne wydania regionalnych potraw, używając klasycznych, produkowanych lokalnie składników. W tym tygodniu w ofercie znajdują się produkty „Regionalne szlaki”. Są to: Jagnięcina z Karpat. Udziec jagnięcy z kością 1 kg za 59,90 zł Dziczyzna z Bieszczad. Stek z udźca jelenia 1 kg za 21,90 zł Karkówka z miodem pitnym 1 kg za 24,90 zł Gulasz z dzika 300 g za 12,90 Burger wołowy BIO 200 g za 12,99 zł Wiejskie wędliny i regionalne dania gotowe W sprzedaży, w supercenach znajdziecie także lokalne wyroby regionalne: Paróweczki wieprzowe z jagnięciną 100 g za 1,79 zł Kiełbasa z kija 100g za 1,99 zł Szynka wiejska 100g za 2,99 zł Kiełbasa myśliwska 250 g za 6,99 zł Kiełbasa śląska 450 g za 9,99 zł Kindziuk w kawałku 300 g za 11,99 zł Jeśli lubicie po przyjściu ze sklepu od razu wrzucić danie do garnka czy mikrofalówki, bez potrzeby długiego gotowania, w Lidl znajdziecie także dania gotowe: Babka ziemniaczana z mięsem 1 kg za 19,99 zł Kluski drożdżowe 500 g za 2,95 zł 2 rodzaje sałatek warzywnych: z groszkiem i jajkiem 500 g za 3,99 zł Gotowe kopytka 500 g za 3,75 zł 3 rodzaje zup: krupnik, grochowa...

Największe sieci handlowe biją się o tych dostawców. Wcale nie chodzi o najniższą cenę
AdobeStock
Newsy
Największe sieci handlowe biją się o tych dostawców. Wcale nie chodzi o najniższą cenę
Lidl, Biedronka i Kaufland – wszystkie te sieci starają się o szczególną grupę dostawców produktów do sklepów.

Konsumenci wybierając produkty w sklepach nie kierują się tylko ceną , ale również jakością. Wiele osób zwraca uwagę przede wszystkim na ich kraj pochodzenia. Doskonale wiedzą o tym sieci handlowe, które konkurują o dostawców produktów lokalnych! Produkty regionalne w Kauflandzie Kaufland jako jeden z pierwszych wprowadził do swojej oferty produkty regionalne. To rozwiązanie jest bardzo popularne w Niemczech, gdzie ludzie chcą kupić w supermarkecie produkty typowe dla swojego regionu. Obecnie to samo rozwiązanie jest wprowadzane w Polsce i teraz w Kauflandzie dostępne są aż 4 tysiące produktów pochodzących od lokalnych dostawców. Sieć jest cały czas otwarta na współpracę i zachęca producentów żywności do składania ofert: Aby ułatwić nawiązanie kontaktu regionalnym producentom z naszą siecią, uruchomiliśmy specjalną platformę internetową "Regionalny Kaufland", dzięki której można w prosty sposób zgłaszać swoje produkty, a po pozytywnej weryfikacji wprowadzić je na półki naszych sklepów - powiedziała Maja Szewczyk, dyrektor działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska. Dalej dyrektor wymienia wymagania, jakie sieć Kaufland stawia lokalnym producentom: Jednym z warunków nawiązania współpracy jest odpowiednia zdolność produkcyjna, która pozwala pokryć zapotrzebowanie konsumentów na dany produkt. Po stronie dostawcy leży również transport towaru do naszych centrów dystrybucyjnych. Kluczowe znaczenie przy wyborze producenta ma również jakość dostarczanego towaru. Wspólnie z naszymi dostawcami dbamy o to, aby produkcja nie tylko przebiegała w sposób bezpieczny dla konsumentów, ale także dla środowiska. Od dostawców owoców i warzyw oczekujemy m.in. stosowania naszych wewnętrznych zasad...

Biedronka promuje produkty regionalne, Kaszubi niezadowoleni: „To jest sztuczne, takie wyuczone”
Adobe Stock
Newsy
Biedronka promuje specjały z KASZUB: paprykarz szczeciński, warszawskie ciastka, bydgoską musztardę
Paprykarz szczeciński, musztarda spod Bydgoszczy, sery i ciastka produkowane w Warszawie – takimi „specjałami” Biedronka zamierza promować Kaszuby. Reakcja mieszkańców regionu była do przewidzenia.

Sery żółte, kaszanka , ogórki , wędzona szynka i schab  – takimi produktami Biedronka postanowiła zareklamować swoje regionalne specjały z Kaszub. Rodowici mieszkańcy tego północnego regionu Polski nie są zachwyceni rezultatem pracy marketingowców sieci supermarketów. Dlaczego reklama Biedronki nie spodobała się Kaszubom? Wszystko zaczęło się od telewizyjnego i  internetowego spotu reklamowego Biedronki z udziałem kilku gospodyń-Kaszubek zachwalających specjały z Kartuz i okolic. Został on wyemitowany w ramach akcji „Kochajmy co nasze”. Krótki rzut oka na spot nie zdradza jeszcze nic kontrowersyjnego. Wręcz przeciwnie. Zobaczyć można w nim najprawdziwsze Kaszubki – członkinie lokalnych Kół Gospodyń Wiejskich, które w rodzinnej gwarze zachwalają lokalne produkty. W oczach większości widzów oglądających widzów niewinna „reklamówka” nie wywołuje więc żadnych większych emocji. Głos niezadowolenia popłynął jednak od samych Kaszubów. Dlaczego? Regionalna oferta Biedronki niewiele ma bowiem wspólnego z kuchnią tego regionu! Jak Kaszubi zareagowali na akcję Biedronki? Szybko okazało się, że wśród produktów reklamowanych jako „specjały z Kaszub” znalazła się cała masa wyrobów z innych części naszego kraju. Czarę goryczy przelało umieszczenie na liście kaszubskich produktów paprykarza szczecińskiego. Dla jasności dodajmy jeszcze, że Kaszuby leżą jakieś 300 km od Szczecina… Oprócz tego na liście produktów oznaczonych na stronie Biedronki jako te kaszubskie, znalazły się jeszcze takie „kwiatki” jak: Musztarda spod Bydgoszczy Wędliny z Tucholi Ser produkowany w Warszawie Kaszubskie ciastka produkowane w Warszawie Idea...

gessler sklep
ONS, Ilonar2301/gotujmy.pl
Newsy
Ceny pączków u Magdy Gessler zwalają z nóg. Zapłacilibyście tyle za to małe co nieco?
Wszyscy kochają Tłusty Czwartek. Magda Gessler wprowadziła do swojej oferty w jednym ze swoich lokali karnawałowe smakołyki. Za te słodkości niestety trzeba będzie jednak słono zapłacić.

W Tłusty Czwartek każdy musi zjeść pączka.  Z tego też powodu Polacy z zapałem szukają miejsc, gdzie będą mogli kupić najsmaczniejsze pączki czy faworki. Wielu skusi się na słodkości, które oferuje jeden z lokali Magdy Gessler. Klienci na pewno zdziwią się ceną łakoci.  Tłusty Czwartek tuż tuż Jeden pączek to koszt 11 złotych. Oprócz bułek smażonych w głębokim tłuszczu, w sprzedaży można również dostać faworki, nazywane także chrustem. Tutaj cena za opakowanie 200 gramowe, wynosi 30 złotych.   Karnawał u Gessler U Fukiera , czyli jeden z lokali restauratorki i jedno z popularniejszych miejsc w Warszawie, wprowadził już w swojej ofercie słodycze karnawałowe. W sprzedaży pojawiły się faworki oraz pączki z różnymi nadzieniami m.in. z malinami, wiśniami, różą czy czekoladą. Jakość za odpowiednią cenę Za pyszne słodkości niestety będzie trzeba u Gessler słono zapłacić. Cena jak przyznała gwiazda, nie wzięła się znikąd. Restauratorka mówiła niejednokrotnie, że ceny sprzedawanych przez nią produktów, są jednoznaczne z ich jakością. W tej kwestii gwiazda przykłada ogromną uwagę. Ze względu na ten aspekt, można mieć pewność, że łakocie będą smakowite i warte swojej ceny. Rozmaitości w ofercie Oprócz tradycyjnych pączków, w ofercie można także znaleźć faworki, przez niektórych nazywane chrustem. Ten przysmak ma również swoją cenę, ale jak to mówią: za jakość się płaci. Z tego też względu gwiazda Kuchennych rewolucji  była niejednokrotnie krytykowana, iż produkty przez nią oferowane są droższe niż w innych cukierniach bądź restauracjach. Gessler niezmiennie na pytania o cenę odpowiada, że chodzi o wysoką jakość produktów,...