Słynny polski skoczek narciarski Piotr Żyła został nową twarzą napojów marki Frugo. Jak wypadł w kampanii? Jego niecodzienny występ na pewno zrobi na was duże wrażenie.

Kim jest Piotr Żyła?

Piotr Żyła urodził się w 1987 roku w Cieszynie. To jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich. Żyła ma na swoim koncie wiele sukcesów sportowych, takich jak m.in. zdobycie sześciu medali mistrzostw świata – złotego (w 2021 r.) i brązowego (w 2017 r.) w konkursach indywidualnych a także złotego medalu (w 2017 r.) i trzech brązowych medali (w 2013 r., 2015r. i 2021 r.) w konkursach drużynowych.

Jego rekord życiowy jeśli chodzi o długość skoku wynosi 248,0 m. Piotr Żyła ustanowił go 24 marca 2019 r. na Letalnicy w Planicy. Ostatnio Piotr został zaproszony do kampanii reklamowej napojów Frugo. Jak się w niej zaprezentował?

Piotr Żyła rapuje w kampanii Frugo

Piotr Żyła został nową twarzą napojów Frugo. W sieci pojawił się właśnie spot reklamowy z udziałem słynnego sportowca. Żyła wcielił się w nim w rapera. Na potrzeby reklamy wyrecytował tekst stworzonego specjalnie do kampanii utworu „Frugo Ikar":

Zobacz także:

- Dla ziomali górali jestem Piotrek. Mam robotę dobrą. Przypomnę ci coś. To obczaisz, że to Ikar na piórach z woskiem. Zaczął te loty i tak ruszył z hostem. Wosk się roztopił i mu nie wyszło. Teraz mnie latać, cholera przyszło... - rapuje w klipie Żyła.

Rap Piotra Żyły doceniony przez fanów

Pod klipem pojawiło się mnóstwo komentarzy, w których fani Piotra gratulowali mu udziału w reklamie. Docenili też jego umiejętności rapowania:

- Niesamowite, już wiemy czym będzie się zajmował jak skończy karierę.

- W duecie z Panem Yapą wyszłoby jeszcze bardziej młodzieżowo.

- Chcę pełną wersję tego, dawno się tak nie uśmiałem. Piotrek jest najlepszy.

- Przecież mogliby dać normalnie zachowującego się Żyłę (król humoru polskiego sportu!) i hasło: FRUGO - Trzeba się cieszyć! - czytamy w komentarzach na serwisie YouTube.

Historia marki Frugo

Marka Frugo po raz pierwszy pojawiła się w Polsce wiosną 1996 roku. Została stworzona przez firmę Alima Gerber, obecnie należącą do FoodCare. Marka od samego początku słynęła z oryginalnych reklam. Do dziś znane jest jej hasło przewodnie - „No to Frugo”.

Jak wam się podoba nowa kampania z Piotrem Żyłą?

Źródło: YouTube