Ania Wyszkoni kupiła swojemu dziecku lody Ekipy. „Nie kumam tego, co się przed chwilą wydarzyło”
ONS.pl/Instagram
Newsy

Ania Wyszkoni kupiła swojemu dziecku lody Ekipy. „Nie kumam tego, co się przed chwilą wydarzyło”

W całej Polsce zapanował w ostatnich dniach prawdziwy szał na punkcie lodów Friza i Ekipy firmy Koral. We „frizomanii” wzięła nawet udział piosenkarka Ania Wyszkoni wraz ze swoją córką Polą.

Na pewno słyszeliście już o lodowym szaleństwie, które ogarnęło całą Polskę w ostatnich dniach. Wszystko zaczęło się od wspólnej akcji marketingowej firmy Koral i ulubieńca dzieci i młodzieży, youtubera Friza.

Magda Gessler odpowiada na pytania

Na czym polega fenomen lodów Friza i Ekipy?

Lody od Friza i jego Ekipy rozpaliły wyobraźnię młodych konsumentów. Zimne owocowe słodkości pojawiły się w sklepach 22 kwietnia i rozeszły się dosłownie momentalnie. Pisaliśmy w jednym z naszych poprzednich artykułów nawet o przepychankach o lody, które miały miejsce pod sklepami.

Skąd wziął się aż taki entuzjazm młodych ludzi zwykłymi sorbetowymi lodami? Sprawa staje się nieco bardziej zrozumiała i jaśniejsza, kiedy zrozumie się, dla jak wielu dzieci i podrostków Friz jest kimś w rodzaju idola.

W serwisie YouTube jego kanał ma niemal 4,5 mln subskrypcji. Oznacza to mniej więcej tyle, że filmiki Friza i jego Ekipy ogląda regularnie większa część młodej populacji naszego kraju.

Zobacz także
Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę

W Lidlu i Kauflandzie dostaniecie niebieskie paragony. Zdradzamy, co oznacza ta zmiana

W Lidlu i Kauflandzie dostaniecie niebieskie paragony. Zdradzamy, co oznacza ta zmiana

Jak na lody Friza zareagowała córka Ani Wyszkoni?

Pola, córka byłej wokalistki zespołu Łzy także została fanką lodów firmy Koral sygnowanych przez internetowych influencerów. Wyszkoni postanowiła uwiecznić nawet reakcję swojego dziecka na nagraniu telefonem.

Tego się nie da opisać prostymi słowami. Zobaczcie zresztą sami. Z tego nagrania bije czysta radość i niesamowity wręcz entuzjazm małej Poli:

Wykonawczyni i współautorka takich przebojów jak „Czy ten pan i pani” „Narcyz” czy „Agnieszka” nie ukrywała swojego zdziwienia niezwykłą i nader żywą reakcją swojego dziecka na zwykłe przecież lody: – Nie kumam tego, co się przed chwilą wydarzyło – przyznała Wyszkoni.

A jak wy odbieracie szał młodzieży i dzieci na punkcie lodów firmy Koral i Friza? W jaki sposób według was można wyjaśnić ten fenomen?

Czytaj także:

Skandaliczne praktyki sklepów. 9-latek z Olsztyna popłakał się przy kasie. Chciał tylko kupić lody
Adobe Stock
Newsy
Skandaliczne praktyki sklepów. 9-latek z Olsztyna popłakał się przy kasie. Chciał tylko kupić lody
Nie ma co owijać w bawełnę. Do takich sytuacji jak ta z Olsztyna nie powinno dochodzić. 9-letni chłopczyk rozkleił się przy kasie, kiedy przyszło do zapłaty za wybrane słodkości. Dlaczego? Cena słynnych lodów Ekipy wzrosła do monstrualnych rozmiarów.

To wyjście do sklepu dla tego małego Olsztynianina zapadnie w pamięci na długo. 9-latek nabrał ochoty na zimny deser. Zgodnie z obowiązującą modą wśród najmłodszych, chłopiec zdecydował się na zakup lodów Ekipy Friza firmy Koral. Kiedy mały fan youtubera Friza i jego kolegów podszedł do kasy z kilkoma lodami sygnowanych wizerunkiem swoich ulubieńców, jego radość na smaczny deser szybko przerodziła się w czystą rozpacz. Dlaczego sklep doprowadził do rozpaczy małego chłopca? Poszło oczywiście o cenę lodów Ekipy. Za 8 lodów chłopczykowi w jednym ze sklepów Lewiatan policzono aż 80 zł. Z wielkiej lodowej uczty wyszły nici. 9-latek miał przy sobie zaledwie 10 zł i nie spodziewał się aż tak wygórowanej ceny lodów. W tym miejscu należy jasno i wyraźnie zrzucić winę za całe zaistniałe zamieszanie na sklep, który nie oznaczył właściwie ceny swojego produktu na półce w zamrażarce z lodami. Nieświadomy chłopiec miał prawo do takiej, a nie innej reakcji. Firma Koral odcina się od podwyżek cen swoich lodów O całej sytuacji lokalne media poinformowała zszokowana matka chłopczyka, która opowiedziała olsztyński gazecie o telefonie, który odebrała od zapłakanego i wstrząśniętego syna. Nic w tym dziwnego – o rosnących cenach lodów Ekipy było głośno od dłuższego już czasu. Tego typu praktyki odradzał producent zimnego deseru, czyli firma Koral. To dość rzadka praktyka w branży spożywczej, ale producent postanowił jasno i wyraźnie zasugerować cenę wszystkim zainteresowanym. Jednocześnie Koral zdystansował się od nakłania wysokich marż na swoje produkty. Zobaczcie sami w jaki sposób swoją sugerowaną cenę przedstawił producent lodów Ekipy, czyli firma Koral: Niezrozumiany fenomen lodów Ekipy i reakcje dzieci...

Lody „Ekipa” od dziś w Żabce. Nowa partia jeszcze lepsza od wcześniejszej. Dzieci oszaleją
Adobestock/Instagram@lodykoral
Newsy
Lody „Ekipa” od dziś w Żabce. Nowa partia jeszcze lepsza od wcześniejszej. Dzieci oszaleją
Te lody to prawdziwy hit wśród dzieciaków! Czy teraz też w mig się wyprzedadzą?

Od kilkunastu dni w sprzedaży są lody „Ekipy”, sygnowane przez znanych YouTuberów. Można śmiało powiedzieć, że lody są ogromnym sukcesem zarówno youtuberów, jak i firmy Koral, która podjęła współpracę. Lody wyprzedają się w rekordowym tempie. Kupują je głównie dzieci i nastolatki, którzy uwielbiają kultową dla nich Ekipę. Niedawno informowaliśmy, że z uwagi na ogromne zainteresowania, firma Koral uruchomiła ostatnio dodatkową linię produkcyjną, by umożliwić marketom i sklepom sprzedaż ponad miliona sztuk dziennie. Kolaboracja firmy Koral i „Ekipy” Friza Karol „Friz” Wiśniewski to młody YouTuber, który cieszy się ogromną popularnością wśród młodzieży. Ekipa Friza podjęła kolaborację z firmą Koral, która znana jest z tego, że często zatrudniała w przeszłości do promocji swoich produktów znanych celebrytów i gwiazdy. Lody promowała między innymi Maryla Rodowicz czy Doda. Co wyjątkowego jest w lodach od ekipy Friza? Słynne lody, które natychmiast się wyprzedają, można kupić za 1,69 złotych. Są to sorbety o smaku cytrynowym lub truskawkowym, oblane są jednak polewą o smaku gumy balonowej z drobinkami, które strzelają przy jedzeniu. Raczej nie smak jest tym, co przyciąga nastolatków i zachęca do zakupu. Pragną oni mieć produkt sygnowany marką idola. W Internecie sprzedaje się papierki od lodów za ogromne sumy! Nowe lody Ekipy w Żabce Lody Ekipy Friza są prawie niedostępne, wyprzedają się na pniu. Firma Koral produkuje ogromne ich ilości. Wyszła też konsumentom naprzeciw i od dziś w Żabkach będzie możliwe zakupienie lodów w powiększonej wersji. To lody, w których znajdziecie 65 g produktu. Można je dostać pod nazwą Ekipa XL. Żabki w całej Polsce przygotowują się na oblężenie...

Już niedługo nowe lody Ekipy w sklepach. Czy znów dzieci będą o nie walczyć?
@frizoluszek, @lodykoral/Instagram
Newsy
Nowe lody Ekipy już w sklepach. Czy znów dzieci będą o nie walczyć?
Jak informuje Ekipa Holding, lody Ekipa w nowych smakach można już kupić w sklepach. Czy powtórzą sukces z zeszłego roku?

W zeszłym roku lody sygnowane nazwą popularnej wśród dzieci i młodzieży grupy youtuberów były absolutnym hitem sprzedaży. Teraz Ekipa, we współpracy z Lodami Koral, zapowiada nowe smaki, które niebawem trafią do sklepów. Powtórzą zeszłoroczny sukces? Nowe smaki lodów Ekipy  Ekipa, a właściwie Ekipa Holding, bo tak nazywa się dziś firma współtworzona przez grupę youtuberów, zapowiedziała, że już niedługo w sklepach pojawią się nowe smaki ich lodów, które były absolutnym hitem w zeszłym roku: - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, w tym roku do znanej już wszystkim truskawki i cytryny dołączają nowe smaki: pomarańcza i zielone jabłko – niezmiennie z charakterystyczną, strzelającą polewą o smaku gumy balonowej. Będzie pysznie, orzeźwiająco i soczyście — informuje Ekipa Holding.  Lody Ekipy będzie można kupić między innymi w sklepach sieci Biedronka, Lidl, Kaufland, Carrefour, Żabka.         Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Karol Wiśniewski (@frizoluszek) Szał wśród dzieci na punkcie lodów Ekipy Decyzja o wprowadzeniu do oferty nowych smaków lodów nie dziwi. Pomysł sprzedaży Lodów Ekipa był strzałem w dziesiątkę - produkty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem ze strony fanów Ekipy, szczególnie dzieci i młodzieży, którzy stanowią najszerszą grupę ich odbiorców. Pisaliśmy o dantejskich scenach w sklepach, gdzie rodzice i dzieci wynosili całe kartony lodów, a ci, którym nie udało...

Lody Ekipy już były. Tej jesieni do sklepów trafią oranżady. Czy dzieciaki znowu oszaleją?
Instagram
Newsy
Lody Ekipy już były. Tej jesieni do sklepów trafią oranżady. Czy dzieciaki znowu oszaleją?
Szaleństwo jakie obserwowaliśmy wiosną w sklepach, rozpacz nastolatków, gdy dowiadywali się, że zabrakło lodów Ekipy, aukcje na papierki od lodów sprzedawanych w sieci. Te ekscesy tylko potwierdzają ogromny sukces tych lodów. Czy oranżady pójdą w ich ślad?

Lody Ekipy wprowadzone do sprzedaży na początku tego roku poważnie zatrząsły branżą lodową. Kolorowe lody na patyku miały tylko dwa smaki: cytrynowy i truskawkowy. Były produkowane przez lodowego potentata Koral. Sygnowane były logo Ekipy, znanej dzieciakom grupy youtuberów, na której czele stoi młody celebryta Karol „Friz” Wiśniewski. Lody pojawiły się na rynku nagle i od razu ściągnęły na siebie zainteresowanie, a zaraz potem uwielbienie młodzieży. Dawno przy lodówkach z lodami nie było takiego ruchu, gwaru, podekscytowania. Nastolatki całymi grupami wypadały ze szkoły i biegły prosto do najbliższego spożywczaka po lody Ekipy. I jakie było ich zdziwienie gdy zaczęło się okazywać, że uwielbianych lodów brakuje w sklepach. Dopiero po kilku tygodniach twórcy lodów przyspieszyli z produkcją i zaczęli zaspokajać zapotrzebowanie, które w międzyczasie urosło tak bardzo, że papierki po zjedzonych lodach zaczęły być przedmiotem transakcji kupna-sprzedaży pomiędzy dzieciakami. Napoje i marka Koral to do tej pory były dwa różne światy, ale jak pokazał sukces lodów Ekipa, który zaskoczył nawet nas samych, zawsze trzeba być gotowym na nowe wyzwania. Cieszymy się, że smaki, które pokochała młodzież będą teraz dostępne również w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral. Recepta Ekipy na nowy sukces Fenomen sukcesu lodów Ekipa próbują rozgryźć inni producenci przekąsek, pragnąc powtórzyć niespodziewany sukces. Dla producentów lodów, pozytywne w karierze Ekipy było to, że tego lata wyraźnie wzrosła cała branża lodowa. Dotychczasowy duet: Koral-Ekipa, zaprosił do...