Biedronka znowu zaskakuje nietypową ofertą dla swoich klientów. Tym razem w duecie z bankiem BNP Paribas. W wyniku współpracy tych obu firm, nowi klienci banku będą mogli otrzymać powitalny bonus na duże zakupy w Biedronce. Warto się jednak pospieszyć z podjęciem decyzji o wzięciu udziału w akcji…

Co zrobić, by otrzymać 350 zł na zakupy w Biedronce?

By otrzymać 350 zł premii na start od banku BNP Paribas na zakupy w Biedronce, należy spełnić kilka podstawowych warunków. Oto one:

  • Założyć Konto Otwarte dla Ciebie w BNP Paribas
  • Zdążyć z otwarciem nowego rachunku do końca maja na specjalnej stronie akcji „Zakupy na majówkę BNP Paribas” (zakupynamajowke.bnpparibasplus.pl)
  • Znaleźć się w gronie pierwszych 3 tys. klientów, którzy wezmą udział w promocji
  • Spełnić pozostałe podstawowe warunki promocji określone przez bank, takie jak np. nieposiadanie konta w tym banku przez ostatnie 12 miesięcy
  • Wykazać aktywność na prowadzonym rachunku bankowym (przelewy, wpływy na rachunek, logowania do konta internetowego)

Czy warto skorzystać z tej okazji? Jeżeli akurat szukacie banku, w którym chcielibyście otworzyć swoje nowe konto bankowe, taka oferta powinna być wzięta przez was pod uwagę. Zanim jednak pokusicie się o „biedronkowy bonus”, koniecznie sprawdźcie szczegóły tej oferty.

Upewnijcie się więc o płatnościach za prowadzenie konta, karty, a także tego ile bankomatów tego banku znajduje się w pobliżu waszego domu. Ważne będzie także sprawdzenie tego, czy bank będzie naliczał prowizję za skorzystanie z innych bankomatów.

Zobacz także:

Jakie innowacje wprowadziła w ostatnim czasie Biedronka?

Wspólny projekt z bankiem i premia dla nowych właścicieli kont to nie jedyny nowy pomysł, którym zaskoczyła w ostatnim czasie Biedronka. Głośno było o dynamicznym rozwoju akcji  zakupów z Biedronki z dostawą do domu.

Wcześniej Biedronka była także na czele sklepów, w których wprowadzono do sprzedaży niezwykle popularne, ale także i bardzo kontrowersyjne testy na przeciwciała COVID-19. Później tego typu produkt wprowadzono m.in. w Lidlu.

Jeszcze inną, niezwykle ciekawą akcją promocyjną sieci spożywczej z sympatycznym owadem w logo, była akcja, w której Biedronka rozdawała swoim klientom vouchery na zakupy w wysokości nawet 99 zł.

Czytaj także: