biedronka
AdobeStock
Newsy

Właśnie ruszył nowy dyskont. Ma być dużo taniej niż w Lidlu i Biedronce

Znany biznesmen, Wiktor Sawosz, stworzył nową sieć dyskontów spożywczych Vollmart. Pierwszy sklep został otwarty w Siedlcach. Ceny są naprawdę konkurencyjne.

Z roku na rok jest coraz drożej. Ceny jedzenia nieubłaganie szybują w górę. Potwierdzi to chyba każdy, kto żyje na własny rachunek.

Sprawy dodatkowo nie ułatwia pandemia, która w ciągu ostatnich miesięcy pozbawiła pracy, a co za tym idzie dochodów, mnóstwa ludzi. Dlatego też pojawił się pomysł, by stworzyć sieć tak zwanych hard dyskontów Vollmart.

Magda Gessler odpowiada na pytania

Co oznacza słowo Vollmart?

Nie ulega wątpliwości, że Vollmart to słowo niemieckie. Wie to każdy, kto choć przez chwilę miał przyjemność uczyć się tego języka. Nazwa miała być uniwersalna, międzynarodowa, co w przyszłości ma ułatwić wejście na zagraniczne rynki. 

„Voll” to w tłumaczeniu na polski – pełny, całkowity, z kolei „mart” to po prostu targowisko. Jednak tłumacząc nazwę w całości, „vollmart” oznacza „w pełni inteligentny”. Taki właśnie ma być ten sklep. Nic więc dziwnego, że hasło sieci brzmi „Pełen okazji”.

Zobacz także
Dodajcie to zamiast wody do ciasta na pierogi. Wyjdzie miękkie, delikatne i dużo smaczniejsze

Dodajcie to zamiast wody do ciasta na pierogi. Wyjdzie miękkie, delikatne i dużo smaczniejsze

jak zrobić puszyste ciasto drożdżowe

Magda Gessler zdradziła sposób na puszyste ciasto drożdżowe. Gwiazda stosuje 1 trik

Co można kupić w Vollmarcie?

Pierwszy Vollmart został otwarty w Siedlcach, przy ulicy 3 Maja, na parterze nowoczesnego budynku.

Można w nim kupić wiele ciekawych produktów, między innymi chemię gospodarczą, akcesoria kuchenne, artykuły dla zwierząt, słodycze, napoje, mięso, nabiał oraz pakowane hermetycznie wędliny. Póki, co klienci nie zaopatrzą się tam w pieczywo, warzywa czy owoce.

Sieć nie planuje utworzenia marek własnych, na których sprzedaży bazują między innymi Lidl, Biedronka czy Auchan. W zamian właściciele chcą skupić się na popularnych i znanych markach producenckich, których produkty będzie można kupić w konkurencyjnych, naprawdę niskich cenach. 

Na stałe w asortymencie sklepu będzie od 800 do 1200 produktów. Oferta będzie rotować w zależności od preferencji klientów. Jeśli dane towary nie spotkają się z zainteresowaniem, zastąpimy je nowymi propozycjami - zdradziła w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Joanna Bielecka, manager działu zakupów w nowej sieci.

Okazuje się, że nowy detalista zamierza sprzedawać żywność co najmniej 20 proc. taniej niż inne, znane markety.

W jaki sposób Vollmart obniża ceny jedzenia?

Realizacja tego formatu będzie możliwa dzięki rezygnacji ze zbędnych kosztów. Należą do nich wydatki związane z drukowaniem sklepowych gazetek, zlecaniem reklam czy kupnem drogiego wyposażenia. W Vollmarcie klienci będą zabierać produkty „prosto z palet”.

Vollmart będzie oferował swoim klientom najniższe ceny na rynku, co oznacza, że konkurujemy z każdą siecią, gwarantując jednocześnie klientowi zupełne nowy na rynku polskim format nowoczesnego hard dyskontu. Chcemy dzielić się z naszymi klientami marżą – dodaje Joanna Bielecka.

promocje
AdobeStock
Newsy
Otworzono nowy sklep. Tak niskich cen nie ma nigdzie w Polsce. Jeśli lubicie tanie zakupy, to coś dla was
Jeśli szukacie promocji, to warto skorzystać z tych oferowanych przez niedawno otwarty sklep spożywczy. Ceny powalają z nóg!

Wszyscy kochają dobre okazje! Sklepy nieustannie kuszą swoich klientów różnymi promocjami i ofertami. Niższe ceny, darmowe produkty przy zakupie kilku sztuk i inne okazje, mają zachęcić do robienia zakupów. Warto z nich skorzystać, zwłaszcza gdy planujecie na przykład duży obiad czy sporo wypieków. Do tego większość dań można mrozić, dlatego dobrym pomysłem jest ugotowanie czegoś na zapas, używając do tego produktów kupionych na promocji. Dzięki temu można całkiem sporo zaoszczędzić! Chleb z Internetu Przez pandemię koronawirusa coraz więcej sklepów przenosi swoją ofertę do sieci. Dotyczy to także sklepów spożywczych i warzywniaków! Klienci chętnie korzystają z takiej usługi, ponieważ dzięki temu mogą zrobić wygodnie zakupy bez wychodzenia z domu. Przydatne jest to także w przypadku osób chorych i starszych, które boją się chodzić między ludzi do sklepu w trakcie pandemii. Sklepy spożywcze zwykle swoją ofertę ograniczają do miasta i okolicznych miejscowości, by dostawca mógł zawieźć świeże produkty do klienta. W końcu trudno sobie wyobrazić bezpieczne wysłanie jajek pocztą! Ale takie towary jak dżem, miód albo kaszę jak najbardziej można zapakować i wysłać nawet na drugi koniec Polski. Nowy gracz na rynku Dotychczas w dużych miastach wiele osób korzystało z zakupów z dowozem oferowanych przez sieć Tesco, która niestety wycofuje się z Polski. Właściciele innych sklepów zaczęli zacierać ręce, ponieważ mają nadzieję na zapełnienie luki na rynku i zarabianie na zakupach dowożonych do domu. Takie plany miały pewnie inne duże sieci Carrefour i Auchan, jednak pojawiają się nowi gracze, którzy mogą nieco te plany pokrzyżować! Tydzień temu miało miejsce otwarcie nowego sklepu internetowego Barbora.pl, który oferuje dowóz...

Polacy wykupili je z półek Biedronki w jeden dzień. Opakowania można sprzedać za 200 tys. złotych
Adobe Stock
Newsy
Polacy wykupili je z półek Biedronki w jeden dzień. Opakowania można sprzedać za 200 tys. złotych
Nie można tego nazwać inaczej, Polacy oszaleli na punkcie tego produktu. Cały asortyment wykupili zaledwie w ciągu jednego dnia, a teraz sprzedają puste opakowania w sieci za krocie. To zdecydowanie artykuł deficytowy w obecnym momencie.

Według najnowszych obserwacji wynika, że najpopularniejszym produktem w obecnym roku będą lody na patyku. Większość tym faktem może się nieco zdziwić, ale to właśnie te artykuły sprzedały się w ekspresowym tempie. Lodowy deser wkrótce ponownie pojawi się w sprzedaży.  Głośna współpraca Należy zauważyć, iż ten produkt to nie są zwykłe lody na patyku. Powstały one w ścisłej współpracy firmy Koral wraz z paczką youtuberów „Ekipy” od Friza. Lody występują jako sorbety w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Już teraz można stwierdzić, że to najlepsze posunięcie marki od lat. Jeden dzień sprzedaży i puste półki świadczą o kolosalnym sukcesie. Rekordowa sprzedaż Sieć sklepów Biedronka jako pierwsza wprowadziła do swojej sprzedaży kultowe lody „Ekipa” od Friza wyprodukowane przez Koral. Ewidentny sukces kolaboracji można zauważyć poprzez ogromną sprzedaż, gdyż lody zostały wykupione ze wszystkich punktów zaledwie w ciągu jednego dnia. Rekord padł jednak w jednym z dyskontów spożywczych w Warszawie przy ulicy Bartyckiej, gdzie w ciągu doby kupiono aż 230 sztuk, co oznacza, iż sprzedawały się średnio co 16 sekund! Nowe punkty sprzedaży  Mimo ogromnych nakładów produktu, nie wszystkim udało się kupić kultowe lody i spróbować ich smaku. Nic straconego! Lody „Ekipa” od Friza wkrótce ponownie zostaną uzupełnione w zamrażarkach sieci dyskontów Biedronka. Te artykuły będą również sprzedawane w Lidlu, gdzie pojawią się w sprzedaży już w poniedziałek, 26 kwietnia. Niestety należy mieć na uwadze, iż ta liczba również będzie ograniczona. Wówczas liczy się, kto pierwszy ten lepszy.         Wyświetl ten post na...

Tak tanich pomidorów w tym roku jeszcze nie było. Teraz w Biedronce tańsze aż o 50%
Adobe Stock
Newsy
Tak tanich pomidorów w tym roku jeszcze nie było. Teraz w Biedronce tańsze aż o 50%
Biedronka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i oferuje świetną promocję. Pomidory można zakupić nawet o połowę taniej.

Biedronka to jeden z najczęściej wybieranych sklepów spożywczych na codzienne zakupy. To wynik ciekawych promocji oraz ciągłych zmian, które mają na celu polepszenie komfortu klientów. Co tydzień w dyskoncie pojawiają się nowe produkty w okazyjnych cenach. Tym razem Biedronka przecenia między innymi pomidory.  Pomidory za pół ceny  Sieć sklepów Biedronka nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. Wraz z nowym dniem, wprowadza do swojej oferty rewelacyjne promocje. Już od środy można kupić pomidory na gałązce luzem o 50% taniej. W regularnej cenie warzywa kosztują 7,99 złotych, zaś po obniżce jedynie 3,99! Poza tym przecenione zostały również pomidorki truskawkowe na gałązce w opakowaniu o wadze 250 g. Ten produkt został przeceniony z 8,99 złotych na 5,99. To rewelacyjna wiadomość dla wszystkich wielbicieli pomidorów. Promocja obowiązuje od środy 22 do niedzieli 25 kwietnia.  Inne produkty w promocji  W ofercie promocyjnej znalazły się również inne artykuły spożywcze w atrakcyjnych cenach. Wśród nich znalazły się między innymi: pomarańcze deserowe (2,99 zł/kg zamiast 5,99) winogrono jasne bezpestkowe (9,99 zł/kg zamiast 15,99) opakowanie pieczarek 500g (3,49 zł/op. zamiast 4,99) chude mięso mielone z szynki wieprzowej 500 g (5,99zł/op. zamiast 9,49). Pozostałe propozycje promocyjne Biedronki można znaleźć bezpośrednio na stronie internetowej dyskontu spożywczego bądź w papierowej cotygodniowej gazetce.  Wygodne zakupy Biedronka jest w czołówce najczęściej wybieranych sklepów spożywczych przez Polaków. Dzieje się tak nie bez przyczyny. Zakupy w tej sieci dyskontów są po prostu wygodne. Sklep oferuje klientom między innymi kartę „Moja Biedronka”, która dająca większe rabaty na zakupy....

W Biedronce zakupy za pół ceny. Znamy zasady akcji „Oszczędzaj połowę”
AdobeStock
Newsy
W Biedronce zakupy za pół ceny. Znamy zasady akcji „Oszczędzaj połowę”
Biedronka rusza z kolejną akcją promocyjną „Oszczędzaj połowę” – poznajcie szczegóły!

Sieć Biedronka bardzo zachęca swoich klientów do robienia zakupów. Niedawno w sklepach Biedronka ponownie ruszyła akcja promocyjna „Oszczędzaj połowę”, dzięki której można realnie zaoszczędzić podczas robienia codziennych zakupów. Poznajcie szczegóły akcji! Sukces akcji „Oszczędzaj połowę” To nie pierwszy raz, gdy Biedronka przeprowadza taką akcję promocyjną. Już rok temu klienci sklepów sieci mogli oszczędzić na zakupach – jak podają przedstawiciele sieci, łącznie osoby robiące zakupy w Biedronce w trakcie poprzedniej edycji „Oszczędzaj połowę” zaoszczędziły aż 80 milionów złotych! „Oszczędzaj połowę” – zasady akcji promocyjnej Do skorzystania z akcji promocyjnej „Oszczędzaj połowę” są uprawnieni posiadacze karty „Moja Biedronka”. Osób, które korzystają z tej karty, jest coraz więcej, dlatego warto się śpieszyć, ponieważ konkurencja jest spora! Sieć wylicza, że aktualnie kartę „Moja Biedronka” posiada aż 10 milionów Polaków. Na czym dokładnie polega akcja „Oszczędzaj połowę”? Szczegóły można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej sieci Biedronka: W każdym tygodniu pojawi się aż 6 produktów lub kategorii, przy których zakupie klienci otrzymają voucher 50 proc. rabatu na kolejne zakupy. Akcja startuje 4 maja i potrwa do końca miesiąca(…)Robienie zakupów stało się więc realną oszczędnością, a vouchery - popularną metodą na płacenie mniej za kolejne zakupy. Biedronka nie czekała na kolejną okazję do promocji i już teraz, 4 maja, wprowadza nową akcję Akcja potrwa od 4 do 31 maja. „Oszczędzaj połowę” – co będzie można kupić taniej? Każdego tygodnia w ramach akcji „Oszczędzaj...