W zeszłym roku lody sygnowane nazwą popularnej wśród dzieci i młodzieży grupy youtuberów były absolutnym hitem sprzedaży. Teraz Ekipa, we współpracy z Lodami Koral, zapowiada nowe smaki, które niebawem trafią do sklepów. Powtórzą zeszłoroczny sukces?

Nowe smaki lodów Ekipy 

Ekipa, a właściwie Ekipa Holding, bo tak nazywa się dziś firma współtworzona przez grupę youtuberów, zapowiedziała, że już niedługo w sklepach pojawią się nowe smaki ich lodów, które były absolutnym hitem w zeszłym roku:

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, w tym roku do znanej już wszystkim truskawki i cytryny dołączają nowe smaki: pomarańcza i zielone jabłko – niezmiennie z charakterystyczną, strzelającą polewą o smaku gumy balonowej. Będzie pysznie, orzeźwiająco i soczyście — informuje Ekipa Holding. 

Lody Ekipy będzie można kupić między innymi w sklepach sieci Biedronka, Lidl, Kaufland, Carrefour, Żabka.

Szał wśród dzieci na punkcie lodów Ekipy

Decyzja o wprowadzeniu do oferty nowych smaków lodów nie dziwi. Pomysł sprzedaży Lodów Ekipa był strzałem w dziesiątkę - produkty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem ze strony fanów Ekipy, szczególnie dzieci i młodzieży, którzy stanowią najszerszą grupę ich odbiorców.

Zobacz także:

Pisaliśmy o dantejskich scenach w sklepach, gdzie rodzice i dzieci wynosili całe kartony lodów, a ci, którym nie udało się kupić ani jednego loda Ekipy, kupowali… zużyte papierki w sieci. Niektórzy rodzice przemierzali nawet kilkadziesiąt kilometrów w poszukiwaniu sklepu, w którym lody jeszcze nie zostały wykupione, a sprzedawcy, by ochronić się przed szturmem młodych klientów, naklejali na lodówki kartki informujące o tym, że lody Ekipy się skończyły. 

Kim jest Ekipa?

Ekipa, inaczej Ekipa Friza, to grupa młodych youtuberów, którzy od 2018 roku publikują cieszące się dużym zainteresowaniem filmy na YouTube, nagrywają piosenki, a także sprzedają sygnowane swoim logo ubrania, akcesoria, a od niedawna także lody i napoje. Łącznie filmy opublikowane przez Ekipę w serwisie YouTube zostały wyświetlone aż 391 mln razy!

Źródło: dlahandlu.pl