Anna Lewandowska pomimo zaledwie 33 lat, zdążyła już zbudować biznesowe imperium. Marką parasolową jej przedsięwzięć jest HPBA: Healty Plan by Ann. Pod tą marką, jako Healty Store by Ann do niedawna działała kawiarnia i sklep, ulokowane na warszawskim Wilanowie. Bistro właśnie zostało zamknięte. Co poszło nie tak?

Pączki bez cukru i glutenu. Kto kupował produkty żony Lewego?

Kawiarnia została otwarta 3 lata temu, w jednej z droższych, prestiżowych dzielnic Warszawy. Miała służyć miłośnikom zdrowej, zbilansowanej diety. Lokal serwował owocowe smoothies, zdrowe warzywne bowle, świeżo wyciskane soki oraz dietetyczne przekąski. Jednym ze znanych przysmaków sprzedawanych w kawiarni, które trenerka chętnie polecała, były bezglutenowe pączki bez cukru.

Healthy Store w Wilanowie był powiązany z główną marką spożywczą Anny Lewandowskiej — Foods by Ann. O firmie i sprzedawanych w niej produktach właścicielka tak pisze na swojej stronie internetowej:

Zdrowe produkty z dbałością o jakość składników. Poznaj ich działanie, właściwości, a także dowiedz się, jak przygotować zdrowe jedzenie: obiady, czy koktajle, z ich użyciem!

W Wilanowie zamknięto HSBY i 9 innych lokali

Portal Warszawski poinformował, że lokal żony Lewego został właśnie zamknięty. Z kolei portal Pudelek, chcąc dowiedzieć się więcej na temat przyczyn zamknięcia sklepu, uzyskał jedynie krótkie oświadczenie od Barbary Krzysztofczyk, menadżerki Lewej:

Zobacz także:

Lokal Healthy Store na Wilanowie był powiązany z marką spożywczą Foods by Ann, która od niedawna kierowana jest przez zarząd w zmienionym składzie. To też się wiąże z nową strategią marki. Foods by Ann będzie się przede wszystkim skupiać na swojej głównej działalności — czyli na dostarczaniu zdrowych produktów spożywczych do sklepów stacjonarnych oraz online.

Pudelek dotarł jednak do informacji, że w tym samym czasie zostało zamkniętych 9 innych lokali w Wilanowie. Jeden z rozmówców portalu, mieszkaniec Wilanowa zdradził, że zamknięcia mają związek ze szczególnie wysokimi czynszami, jakie właściciele lokali narzucają restauratorom. To powoduje, że lokale gastronomiczne ustalają zbyt wysokie ceny na swoje produkty, a to z kolei skutecznie odstrasza klientów.

Źródło: Pudelek.pl, Instagram/ HSBA