Majka Jeżowska
ons
Gwiazdy

Znamy sekret szczupłej figury Majki Jeżowskiej! Piosenkarka od 10 lat nie je...

Polska piosenkarka, scenarzystka i kompozytorka, Majka Jeżowska, mimo upływu lat praktycznie się nie zmienia. Kilka miesięcy temu artystka obchodziła swoje 60-te urodziny, czego absolutnie nie widać po jej figurze! Wciąż wygląda fantastycznie!
Weronika Kępa
listopad 17, 2020

W życiu każdej kobiety przychodzi moment, w którym niemal z dnia na dzień zaczyna przybywać nam kilogramów. I nawet te, które nigdy nie narzekały na problemy z wagą, zaczynają zauważać różnicę. Jakby tego było mało, upływające nieubłaganie lata widać również po twarzy, na której pojawia się coraz więcej zmarszczek. Ten fakt nierzadko załamuje, ale jeszcze częściej jest motywacją do zadbania o swój wygląd, styl życia i sposób odżywania.

Majce Jeżowskiej nie trzeba było tego dwa razy powtarzać. Kiedy zauważyła pierwsze oznaki starzenia postanowiła wywrócić całe swoje życie do góry nogami. Już od 10 lat jest na diecie… wegetariańskiej!

Majka Jeżowska na diecie

Badania dowodzą, że na diecie wegetariańskiej można dużo schudnąć i znacząco oczyścić swój organizm. To właśnie te cele przyświecały Jeżowskiej, kiedy na nią przechodziła. W efekcie piosenkarce udało się schudnąć aż 15 kilogramów! Bezmięsna dieta na przestrzeni lat przyciągnęła jednak o wiele więcej gwiazd. Poddały się jej między innymi Kinga Rusin, Małgorzata Rozenek-Majdan, a nawet Magda Gessler!

Wegetarianizm

Wegetarianizm to dieta, która zakłada całkowite wyeliminowanie z jadłospisu mięsa oraz jego pochodnych. Według lekarzy nie szkodzi ona zdrowiu - wręcz przeciwnie, ma na nie bardzo pozytywny wpływ. Badania pokazują, że osoby, które całkowicie odstawiły mięso zdecydowanie rzadziej chorują. Nadciśnienie, otyłość, cukrzyca czy choroby układu krążenia, praktycznie ich nie dotyczą.

Zwiększenie ilości spożywanych warzyw i owoców, przy jednoczesnej eliminacji mięsa, bardzo korzystnie wpływa na nasze zdrowie. Spożywanie produktów bogatych w błonnik, witaminę C i flawonoidy zmniejsza bowiem ryzyko zachorowania na raka, ale również chroni nas przed wszelakimi infekcjami.

Właściwie zbilansowana dieta wegetariańska może więc przynieść mnóstwo korzyści. Nie bez powodu jest uważana za jedną z ulubionych sposobów żywienia wielu gwiazd. Wybierana jest jednak nie tylko z uwagi na odchudzające i zdrowotne właściwości. Korzystają z niej również przeciwnicy zabijania zwierząt.

Źródło: kobieta.interia, zywienie.abczdrowie.pl

Komentarze
Czy mrożone warzywa są zdrowe?
Sergey/Adobe Stock
Triki kulinarne Oto kilka owoców i warzyw, które są bardziej odżywcze w postaci mrożonej niż świeżej. Będziecie zaskoczeni!
Mrożonki nie takie straszne, jak je malują – niektóre mrożone warzywa są nawet bardziej wartościowe od tych świeżych.
Hubert Rój
listopad 17, 2020

Powszechnie uważa się, że świeże warzywa są zdrowsze i bogatsze w mikroelementy i wartości odżywcze od tych mrożonych. Tymczasem warto wiedzieć, że nie we wszystkich przypadkach tak musi być! Przyjrzyjmy się temu wszystkiemu bliżej. Lubimy, gdy na talerzu pojawia się coś świeżego i zdrowego. Stąd często bierze się nasza decyzja o pomijaniu mrożonych owoców i warzyw. Te zwykle postrzegane są jako mniej wartościowe. Paradoksalnie klientów zniechęcać może ich stosunkowo niska cena – zwykle nie jesteśmy w stanie uwierzyć, że za małe pieniądze dostaniemy odpowiednią jakość. Jeżeli omijaliście dotąd w sklepach zamrażarki wypełnione warzywami i owocami, szybko zmienicie swoje przyzwyczajenia po przeczytaniu tej listy produktów, które są przynajmniej tak samo zdrowe po odmrożeniu, jak te świeże. Lista warzyw, które warto jeść po odmrożeniu: Groszek . Trudno w to uwierzyć, ale poczciwy zielony groszek zachowuje więcej witaminy C w postaci mrożonej, niż na świeżo. Warto więc dodać nieco groszku do naszej sałatki warzywnej czy do marchewki na ciepło. Szpinak – to nielubiane przez dzieci, a uwielbiane przez dorosłych warzywo podczas mrożenia zachowuje się podobnie jak wspomniany powyżej groszek. Nie bójmy się więc kupować mrożonego szpinaku! Marchewka . To będzie duże zaskoczenie dla fanów jedzenia surowej marchewki. Według badań Harvard Medical School świeża marchewka ze sklepu może wykazywać utratę ok. 80% witaminy C podczas procesu składowania w chłodniach i transportu. Wniosek? Warto zamrozić sobie na zapas świeżo wykopaną z ogródka marchew na całą zimę! Jagody tak samo źle znoszą pobyt w lodówce jak marchewki.  Już po trzech dniach przechowywania ich w naszej chłodziarce tracą mnóstwo witaminy C. Przetrzymywanie jagód w...

Przeczytaj