Znany raper wypuszcza własną linię herbaty. Przebije popularnością napoje Ekipy?
Instagram/Quebonafide/AdobeStock
Newsy

Raper Quebonafide wypuszcza własną linię herbaty. Przebije popularnością napoje Ekipy?

Dziś w Lidlu pojawią się napoje sygnowane przez Quebonafide. Znany polski raper wypuścił na sprzedaż azjatycką matchę. Ile trzeba za nią zapłacić?

Już od dziś w sieci sklepów Lidl będziecie mogli kupić matchę sygnowaną przez rapera Quebonafide.

Magda Gessler odpowiada na pytania

Czym jest matcha?

Matcha to intensywnie zielona herbata w proszku, która od stuleci jest związana z japońską tradycją i kulturą. Matcha jest obecnie uznawana za najcenniejszy rodzaj herbaty pochodzący z Kraju Kwitnącej Wiśni.

Quebonafide wypuszcza własną matchę

Quebonafide jest kolejnym po raperze Mata artystą, który wpadł na pomysł, by wprowadzić na polski rynek azjatycki napój matcha. Już dziś w sieci sklepów Lidl pojawią się butelki matchy sygnowane jego pseudonimem. Linia nosi nazwę Miss Ti i powstała w Korei Południowej. Quebo pracował przy projekcie z producentem muzycznym FORXST-em. Pomysł ten pojawił się w ich głowach podczas podróży do Azji:

- Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - właściwie dla siebie! – mówią.

Zobacz także
Oburzona współpracą z McDonalds’em Paulina Młynarska do Maty. „Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem?

Oburzona Paulina Młynarska uderza w Matę za współpracę z McDonald's: „Co ty Mata, czytać nie umiesz?”

Katarzyna Bosacka: ,,Napoje ekipy to sama chemia". A litr kosztuje aż 20zł!

Katarzyna Bosacka: „Napoje ekipy to sama chemia". 20 łyżeczek cukru w litrze 

Jak donosi portal spożywczy, dwa smaki herbaty - wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea,  pojawią się jako pierwsze produkty spożywcze marki premierowo w ofercie sieci Lidl w cenie 9,99 zł za 500 ml. Sklep planuje wprowadzić te produkty do oferty na stałe.

Herbaty mają nie tylko wspaniale smakować, ale też naturalnie pobudzać do działania. Ponadto, matcha i czarna herbata, bardzo korzystnie wpływają na pamięć i koncentrację:

- Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych - informuje portal spożywczy.

Cena matchy zszokowała fanów

Fani rapera bardzo ostro skrytykowali cenę, jaką Quebo życzy sobie za butelkę swojego napoju:

- Cena powinna być dwa razy niższa.

- Trochę kogoś poniosło z ceną.

- Za matchę butelkową 10 złotych?

- Nie kupię w życiu - obserwatorzy artysty pisali w komentarzach.

Myślicie, że napoje rapera powtórzą sukces napojów Ekipy?

Źródło: portalspozywczy.pl, pudelek.pl, moyamatcha.com

Już od dziś totalna nowość w Lidlu. Takich smakołyków jeszcze nie było!
AdobeStock
Newsy
Już od dziś totalna nowość w Lidlu. Takich smakołyków jeszcze nie było!
„Regionalne szlaki” - pod takim hasłem w Lidlu rusza nowa marka własna. Już od dziś w sieci będziemy mogli kupić smaczne regionalne produkty. Skusicie się?

Lidl Polska rusza z nową marką własną, która nosi nazwę „Regionalne szlaki”. W sieci już od dziś będziemy mogli kupić smaczne regionalne produkty. Co konkretnie jest w sprzedaży? Mnóstwo lokalnych smakołyków. Będzie to aż 20 różnych produktów, m.in. pyszne wędzone i świeże ryby (m.in. pstrąg tęczowy i jesiotr), świeże mięsa , smakowite wędzonki, sery , drób a nawet gotowe dania, takie jak np. kiszka ziemniaczana. Skąd pochodzą produkty? Lidl nawiązał współpracę z producentami żywności z całego kraju. To właśnie oni będą dostarczać do sklepów swoje wyjątkowe produkty. Już dziś w sieci supermarketów Lidl ruszyła akcja tematyczna „Tydzień regionalny”. Klienci sklepów będą mogli zaopatrzyć się w mnóstwo regionalnych produktów i wyrobów, które wyprodukowały firmy z różnych województw naszego kraju. Sprzedaż artykułów spożywczych od lokalnych dostawców stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. A dzięki bogatej ofercie produktów regionalnych, klienci nie muszą przejeżdżać wielu kilometrów w ich poszukiwaniu. Wystarczy, że wybiorą się do Lidla, aby skorzystać z Tygodnia Regionalnego – donosi Portal Spożywczy. Co jest w sprzedaży? Pod logo „Regionalne szlaki” znajdziecie m.in. kiełbasę z szynki z czosnkiem, wysokiej jakości antrykoty, rostbefy, pyszną kiszkę ziemniaczaną, aromatyczny kindziuk, kiełbasę z kija, smakowite sery, twarogi oraz świeżą perliczkę. Nie zabraknie też słodkości - rogala świętomarcińskiego, sękacza mazurskiego z masłem czy toruńskich pierników. W ofercie znajdziemy też m.in. lokalne mąki i majonezy, miody , dżemy oraz piwa regionalne. Karol Okrasa wspiera Lidl Akcję wspiera znany polski kucharz Karol Okrasa . W ramach...

Już niedługo nowe lody Ekipy w sklepach. Czy znów dzieci będą o nie walczyć?
@frizoluszek, @lodykoral/Instagram
Newsy
Nowe lody Ekipy już w sklepach. Czy znów dzieci będą o nie walczyć?
Jak informuje Ekipa Holding, lody Ekipa w nowych smakach można już kupić w sklepach. Czy powtórzą sukces z zeszłego roku?

W zeszłym roku lody sygnowane nazwą popularnej wśród dzieci i młodzieży grupy youtuberów były absolutnym hitem sprzedaży. Teraz Ekipa, we współpracy z Lodami Koral, zapowiada nowe smaki, które niebawem trafią do sklepów. Powtórzą zeszłoroczny sukces? Nowe smaki lodów Ekipy  Ekipa, a właściwie Ekipa Holding, bo tak nazywa się dziś firma współtworzona przez grupę youtuberów, zapowiedziała, że już niedługo w sklepach pojawią się nowe smaki ich lodów, które były absolutnym hitem w zeszłym roku: - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, w tym roku do znanej już wszystkim truskawki i cytryny dołączają nowe smaki: pomarańcza i zielone jabłko – niezmiennie z charakterystyczną, strzelającą polewą o smaku gumy balonowej. Będzie pysznie, orzeźwiająco i soczyście — informuje Ekipa Holding.  Lody Ekipy będzie można kupić między innymi w sklepach sieci Biedronka, Lidl, Kaufland, Carrefour, Żabka.         Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Karol Wiśniewski (@frizoluszek) Szał wśród dzieci na punkcie lodów Ekipy Decyzja o wprowadzeniu do oferty nowych smaków lodów nie dziwi. Pomysł sprzedaży Lodów Ekipa był strzałem w dziesiątkę - produkty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem ze strony fanów Ekipy, szczególnie dzieci i młodzieży, którzy stanowią najszerszą grupę ich odbiorców. Pisaliśmy o dantejskich scenach w sklepach, gdzie rodzice i dzieci wynosili całe kartony lodów, a ci, którym nie udało...

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Instagram.com/lodykoral/frizoluszek
Newsy
Będą napoje Ekipy. Przebiją popularnością słynne lody, które dzieci kupowały na wyścigi?
Lody Ekipy odniosły niewyobrażalny sukces w sprzedaży. Czy tak samo będzie z napojami z logo słynnych youtuberów?

Lody Ekipy wyprodukowane przez markę Koral, są prawdziwym hitem tego lata. Zyskały tak ogromną popularność, że firma Koral zdecydowała się nawet uruchomić dodatkową linię produkcyjną lodów . Lody te można kupić w dwóch smakach – truskawkowym i cytrynowym. Sorbety zostały zanurzone w różowej polewie o smaku gumy balonowej. Całość dopełnia uwielbiana przez dzieci strzelająca posypka.  Popularni youtuberzy Ekipy właśnie nawiązali współpracę z kolejną firmą – producentem napojów Krynica Vitamin. Jej owocem ma być specjalna linia napojów z logo Ekipy. Czy odniosą one podobny sukces, jak lody ?         Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez 🥇 EKIPA 1,7 mln (@ekipa_friza) Będą napoje Ekipy Ekipa podpisała kontrakt z firmą Krynica Vitamin. Już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się napoje energetyczne z logo Ekipy. Pierwsze zamówienie opiewa na kwotę 7 milionów złotych. W ramach umowy dostawy napojów na rzecz i pod marką kontrahenta [Ekipy] będą odbywały się na podstawie uzgadnianych receptur i specyfikacji produktów. Każdorazową podstawą do realizacji Umowy będą dokonywane odrębne zamówienia kierowane przez kontrahenta do spółki i akceptowane przez spółkę - informuje Krynica Vitamin.         Wyświetl ten post na Instagramie.                    ...

Biedronka przekaże 10 milionów złotych na uchodźców. Dostaną m.in. bony na zakupy
AdobeStock/AdobeStock
Newsy
Biedronka przekaże 10 milionów złotych na uchodźców z Ukrainy. Dostaną m.in. bony na zakupy
Biedronka zaoferowała pomoc ukraińskim uchodźcom. Sieć zdecydowała się na wyjątkowo hojny gest.

Na Ukrainie nadal ma miejsce rosyjska agresja. Każda wojna to nie tylko konflikt militarny, ale też śmierć i pogorszenie jakości życia tysięcy niewinnych ludzi. Od początku wybuchu wojny rosyjsko-ukraińskiej do naszego kraju przyjechało już ponad 350 tys. uchodźców z Ukrainy. To głównie kobiety i dzieci, którzy przybyli do Polski, aby znaleźć w niej bezpieczne schronienie. Większość z nich nie wzięła ze sobą większego bagażu i tak naprawdę nie ma nic, a w naszym kraju będzie musiało zacząć wszystko do nowa. Właśnie z myślą o takich osobach Biedronka i Fundacja Biedronki, uruchomiły specjalny program pomocy, w ramach którego potrzebujący dostaną produkty pierwszej potrzeby, takie jak żywność i środki czystości. Biedronka pomoże uchodźcom z Ukrainy Sieć sklepów Biedronka poinformowała, że zamierza przeznaczyć 5 mln zł na dostarczenie uchodźcom z Ukrainy niezbędnej żywności, środków higieny i czystości. Będą to głownie produkty spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak: woda chrupkie pieczywo zupy instant puszki mięsne kawa i herbata mleko w proszku dla dzieci kaszki i musy kosmetyki środki czystości Biedronkę będą wspierać organizacje pożytku publicznego, m.in. z Caritas i Polski Czerwony Krzyż, które będą przekazywały produkty tym, którzy tego potrzebują. To pomoc celowa, która trafi nie tylko na wschodnią granicę, ale też do innych miejsc, w których przebywają uchodźcy. Jak informuje portal spożywczy, koszty logistyczne związane z dostawami produktów również będą po stronie sieci Biedronka: - Głęboko wierzymy, że pokój, wolność i demokracja to niezbywalne prawa Ukrainy. Ale chcemy też pomóc –...