Nie od dziś wiadomo, że jedzenie serwowane w restauracjach typu fast-food, nie jest zbyt zdrowe. Zawiera mnóstwo kalorii, tłuszczu, a sposób przyrządzania sprawia, że tego rodzaju żywność prowadzi do podwyższonego poziomu cholesterolu i może mieć negatywny wpływ na układ krążenia.

Jednak takiego odkrycia, jakiego dokonała Alique Perez, nikt się nie spodziewał! To, co znalazła w pudełku z zamówieniem, zdecydowanie nie zachęca do jedzenia.

Zamówienie z szokującą zawartością

To doświadczenie z restauracją z fast-foodem, Alique Perez zapamięta naprawdę na długo! Kobieta zamówiła kurczaka w lokalu Jollibee w mieście Taguig na Filipinach. Gdy otworzyła pudełko z zawartością, na początku wcale nie podejrzewała, że coś jest nie tak. Dopiero gdy próbowała nabić mięso na widelec odkryła z obrzydzeniem, że pod grubą warstwą panierki wcale nie kryje się kurczak, a… kuchenny ręcznik!

To naprawdę niepokojące… Jakim cudem ktoś panieruje ręcznik, a nawet udaje mu się go usmażyć?! – napisała Alique na swoim profilu na Facebooku, gdzie udostępniła także filmik i zdjęcia ze zdarzenia.

Zobacz także:

Osoby komentujące filmik i zdjęcia były równie zszokowane, co Alique Perez. „Obrzydliwe” to tylko jeden z wielu komentarzy:

To właściwie nadaje się na pozew. Twoje zdrowie i zdrowie innych osób, zostały zagrożone z powodu czyjegoś błędu

Poszkodowana kobieta napisała, że nie wyobraża sobie większego rozczarowania. Sądziła, że ludzie narzekający w internecie na dziwne zamówienia w restauracjach wszystko zmyślają, jednak przekonała się, że to niestety prawda!

Reakcja restauracji

Komentujący szokujące nagranie z ręcznikiem w panierce zastanawiali się, jak Jollibee zareaguje na tę sytuację. Na razie wiadomo, że lokal z którego wysłano zamówienie został zamknięty po tym, jak filmik Alique Perez zdobył ogromną popularność w internecie.

Przedstawiciel Jollibee Foods Corp przyznał, że w wyniku wewnętrznego dochodzenia ustalono, że restauracja, z której wysłano zamówienie „odstąpiła” od standardowej procedury przygotowywania jedzenia. Jollibee rozpatrzy reklamację Alique Perez i przeszkoli swoich pracowników, by uniknąć popełnienia podobnego błędu w przyszłości.

Czytaj także: