Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt
Newsy

Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt

Lidl postanowił wprowadzić do swojej oferty produkt, o którym marzy wielu. Popularne lody pojawiły się w sprzedaży w poniedziałek. Od samego rana można było zauważyć kolejki do sklepu.
Aleksandra Żarkiewicz
kwiecień 26, 2021

Sklepy spożywcze nieformalnie rywalizują między sobą o klienta. Przejawia się to konkurencyjnymi cenami, bogatą ofertą produktów, a także wprowadzanie do sprzedaży najbardziej pożądanych artykułów. W ostatnim czasie są nim lody firmy Koral ze współpracy z Ekipą Friza. 

Magda Gessler odpowiada na pytania

Lody Ekipy Friza

Firma lodów Koral postanowiła wejść we współpracę z grupą youtuberów. W wyniku tej kolaboracji powstał produkt o nazwie „Ekipa” od Friza. Są to sorbetowe lody na patyku w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Koszt jednego produktu to zaledwie 1,69 złotych.

Zobacz także

Sukces firmy Koral

Firma produkująca lody, Koral od lat prowadzi współpracę z różnymi gwiazdami, między innymi z:

  • Dodą, 
  • Joanną Koroniewską,
  • Joanną Krupą, 
  • czy Marylą Rodowicz.

Każda z artystek miała okazję stworzyć swój unikatowy produkt, który w następstwie pojawiał się w sprzedaży w sklepach. Patrząc po zainteresowaniu klientów, to właśnie ostatnia kolaboracja marki jest prawdziwym sukcesem od wielu lat.

Premiera lodów

Lody „Ekipa” od Friza pojawiły się po raz pierwszy w sprzedaży już w piątek. Wówczas można było zaobserwować rekordowe liczby sprzedanego produktu. Już po kilku godzinach, sklepowe zamrażarki świeciły pustkami i zainteresowani klienci musieli niestety obejść się smakiem. To zdecydowanie udany, premierowy dzień firmy Koral.

@nicoles933

#lodyekipy #lidl #szkodażekrewsięnielała #tłumy #ekipa #przepychanki #kidy Sklep otwarty o 6, a o 6:02 brak lodów 🤷🏻‍♀️😂

♬ dźwięk oryginalny - Nicole

„Ekipa” w Lidlu 

Lody „Ekipy” od poniedziałku 26 kwietnia można zakupić również w Lidlu. Informacja o premierze w tym dyskoncie spożywczym była podana już znacznie wcześniej, co tylko zwiększyło zainteresowanie klientów. Kolejki do sklepu ustawiały się już o godzinie 6 rano, a to za sprawą zdobycia tego jak na dzisiejsze czasy, produktu deficytowego. W niektórych punktach można było również zauważyć liczne rywalizacje pomiędzy konsumentami, którzy walczyli o każdą sztukę artykułu. Jeden z twórców internetowych postanowił podzielić się w sieci nagraniem z wizyty w Lidlu, gdzie było słychać odgłosy „Mam, mam!”, a także zauważyć puste zamrażarki. Lidl wyprzedał lody „Ekipy” jeszcze szybciej niż Biedronka. Wyprzedały się w ciągu zaledwie dwóch minut!
 

Czytaj także:

Komentarze