Skandaliczne praktyki sklepów. 9-latek z Olsztyna popłakał się przy kasie. Chciał tylko kupić lody
Adobe Stock
Newsy

Skandaliczne praktyki sklepów. 9-latek z Olsztyna popłakał się przy kasie. Chciał tylko kupić lody

Nie ma co owijać w bawełnę. Do takich sytuacji jak ta z Olsztyna nie powinno dochodzić. 9-letni chłopczyk rozkleił się przy kasie, kiedy przyszło do zapłaty za wybrane słodkości. Dlaczego? Cena słynnych lodów Ekipy wzrosła do monstrualnych rozmiarów.
Hubert Rój
maj 10, 2021

To wyjście do sklepu dla tego małego Olsztynianina zapadnie w pamięci na długo. 9-latek nabrał ochoty na zimny deser. Zgodnie z obowiązującą modą wśród najmłodszych, chłopiec zdecydował się na zakup lodów Ekipy Friza firmy Koral.

Kiedy mały fan youtubera Friza i jego kolegów podszedł do kasy z kilkoma lodami sygnowanych wizerunkiem swoich ulubieńców, jego radość na smaczny deser szybko przerodziła się w czystą rozpacz.

Magda Gessler odpowiada na pytania

Dlaczego sklep doprowadził do rozpaczy małego chłopca?

Poszło oczywiście o cenę lodów Ekipy. Za 8 lodów chłopczykowi w jednym ze sklepów Lewiatan policzono aż 80 zł. Z wielkiej lodowej uczty wyszły nici. 9-latek miał przy sobie zaledwie 10 zł i nie spodziewał się aż tak wygórowanej ceny lodów.

W tym miejscu należy jasno i wyraźnie zrzucić winę za całe zaistniałe zamieszanie na sklep, który nie oznaczył właściwie ceny swojego produktu na półce w zamrażarce z lodami. Nieświadomy chłopiec miał prawo do takiej, a nie innej reakcji.

Zobacz także

Firma Koral odcina się od podwyżek cen swoich lodów

O całej sytuacji lokalne media poinformowała zszokowana matka chłopczyka, która opowiedziała olsztyński gazecie o telefonie, który odebrała od zapłakanego i wstrząśniętego syna. Nic w tym dziwnego – o rosnących cenach lodów Ekipy było głośno od dłuższego już czasu.

Tego typu praktyki odradzał producent zimnego deseru, czyli firma Koral. To dość rzadka praktyka w branży spożywczej, ale producent postanowił jasno i wyraźnie zasugerować cenę wszystkim zainteresowanym. Jednocześnie Koral zdystansował się od nakłania wysokich marż na swoje produkty.

Zobaczcie sami w jaki sposób swoją sugerowaną cenę przedstawił producent lodów Ekipy, czyli firma Koral:

Niezrozumiany fenomen lodów Ekipy i reakcje dzieci

O tym jak histeryczne reakcje wśród młodych konsumentów budzą od samego początku lody Ekipa, mówi relacja piosenkarki Ani Wyszkoni na temat wybuchu radości jej córki na widok tego deseru. Artystka przyznała, że za nic w świecie nie jest w stanie zrozumieć fenomenu tego produktu.

Prawdziwy szał na lody Ekipy doprowadził do niecodziennej sytuacji na linii producent-dystrybutorzy-sklepy. W trybie pilnym zakłady produkcyjne Koralu musiały nasycić rynek uwielbianym przez dzieci produkty.  Ostatnio firma przyznała, że jej moce przerobowe zostały już wyczerpane – stąd właśnie wzrost cen.

Czytaj także:

Komentarze
Lody „Ekipa” od dziś w Żabce. Nowa partia jeszcze lepsza od wcześniejszej. Dzieci oszaleją
Adobestock/Instagram@lodykoral
Newsy Lody „Ekipa” od dziś w Żabce. Nowa partia jeszcze lepsza od wcześniejszej. Dzieci oszaleją
Te lody to prawdziwy hit wśród dzieciaków! Czy teraz też w mig się wyprzedadzą?
Anna Urbańska
kwiecień 28, 2021

Od kilkunastu dni w sprzedaży są lody „Ekipy”, sygnowane przez znanych YouTuberów. Można śmiało powiedzieć, że lody są ogromnym sukcesem zarówno youtuberów, jak i firmy Koral, która podjęła współpracę. Lody wyprzedają się w rekordowym tempie. Kupują je głównie dzieci i nastolatki, którzy uwielbiają kultową dla nich Ekipę. Niedawno informowaliśmy, że z uwagi na ogromne zainteresowania, firma Koral uruchomiła ostatnio dodatkową linię produkcyjną, by umożliwić marketom i sklepom sprzedaż ponad miliona sztuk dziennie. Kolaboracja firmy Koral i „Ekipy” Friza Karol „Friz” Wiśniewski to młody YouTuber, który cieszy się ogromną popularnością wśród młodzieży. Ekipa Friza podjęła kolaborację z firmą Koral, która znana jest z tego, że często zatrudniała w przeszłości do promocji swoich produktów znanych celebrytów i gwiazdy. Lody promowała między innymi Maryla Rodowicz czy Doda. Co wyjątkowego jest w lodach od ekipy Friza? Słynne lody, które natychmiast się wyprzedają, można kupić za 1,69 złotych. Są to sorbety o smaku cytrynowym lub truskawkowym, oblane są jednak polewą o smaku gumy balonowej z drobinkami, które strzelają przy jedzeniu. Raczej nie smak jest tym, co przyciąga nastolatków i zachęca do zakupu. Pragną oni mieć produkt sygnowany marką idola. W Internecie sprzedaje się papierki od lodów za ogromne sumy! Nowe lody Ekipy w Żabce Lody Ekipy Friza są prawie niedostępne, wyprzedają się na pniu. Firma Koral produkuje ogromne ich ilości. Wyszła też konsumentom naprzeciw i od dziś w Żabkach będzie możliwe zakupienie lodów w powiększonej wersji. To lody, w których znajdziecie 65 g produktu. Można je dostać pod nazwą Ekipa XL. Żabki w całej Polsce przygotowują się na oblężenie...

Przeczytaj
Polacy wykupili je z półek Biedronki w jeden dzień. Opakowania można sprzedać za 200 tys. złotych
Adobe Stock
Newsy Polacy wykupili je z półek Biedronki w jeden dzień. Opakowania można sprzedać za 200 tys. złotych
Nie można tego nazwać inaczej, Polacy oszaleli na punkcie tego produktu. Cały asortyment wykupili zaledwie w ciągu jednego dnia, a teraz sprzedają puste opakowania w sieci za krocie. To zdecydowanie artykuł deficytowy w obecnym momencie.
Aleksandra Żarkiewicz
kwiecień 24, 2021

Według najnowszych obserwacji wynika, że najpopularniejszym produktem w obecnym roku będą lody na patyku. Większość tym faktem może się nieco zdziwić, ale to właśnie te artykuły sprzedały się w ekspresowym tempie. Lodowy deser wkrótce ponownie pojawi się w sprzedaży.  Głośna współpraca Należy zauważyć, iż ten produkt to nie są zwykłe lody na patyku. Powstały one w ścisłej współpracy firmy Koral wraz z paczką youtuberów „Ekipy” od Friza. Lody występują jako sorbety w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Już teraz można stwierdzić, że to najlepsze posunięcie marki od lat. Jeden dzień sprzedaży i puste półki świadczą o kolosalnym sukcesie. Rekordowa sprzedaż Sieć sklepów Biedronka jako pierwsza wprowadziła do swojej sprzedaży kultowe lody „Ekipa” od Friza wyprodukowane przez Koral. Ewidentny sukces kolaboracji można zauważyć poprzez ogromną sprzedaż, gdyż lody zostały wykupione ze wszystkich punktów zaledwie w ciągu jednego dnia. Rekord padł jednak w jednym z dyskontów spożywczych w Warszawie przy ulicy Bartyckiej, gdzie w ciągu doby kupiono aż 230 sztuk, co oznacza, iż sprzedawały się średnio co 16 sekund! Nowe punkty sprzedaży  Mimo ogromnych nakładów produktu, nie wszystkim udało się kupić kultowe lody i spróbować ich smaku. Nic straconego! Lody „Ekipa” od Friza wkrótce ponownie zostaną uzupełnione w zamrażarkach sieci dyskontów Biedronka. Te artykuły będą również sprzedawane w Lidlu, gdzie pojawią się w sprzedaży już w poniedziałek, 26 kwietnia. Niestety należy mieć na uwadze, iż ta liczba również będzie ograniczona. Wówczas liczy się, kto pierwszy ten lepszy.         Wyświetl ten post na...

Przeczytaj
Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt
Newsy Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt
Lidl postanowił wprowadzić do swojej oferty produkt, o którym marzy wielu. Popularne lody pojawiły się w sprzedaży w poniedziałek. Od samego rana można było zauważyć kolejki do sklepu.
Aleksandra Żarkiewicz
kwiecień 26, 2021

Sklepy spożywcze nieformalnie rywalizują między sobą o klienta. Przejawia się to konkurencyjnymi cenami, bogatą ofertą produktów, a także wprowadzanie do sprzedaży najbardziej pożądanych artykułów. W ostatnim czasie są nim lody firmy Koral ze współpracy z Ekipą Friza.  Lody Ekipy Friza Firma lodów Koral postanowiła wejść we współpracę z grupą youtuberów. W wyniku tej kolaboracji powstał produkt o nazwie „Ekipa” od Friza. Są to sorbetowe lody na patyku w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Koszt jednego produktu to zaledwie 1,69 złotych. Sukces firmy Koral Firma produkująca lody, Koral od lat prowadzi współpracę z różnymi gwiazdami, między innymi z: Dodą,  Joanną Koroniewską, Joanną Krupą,  czy Marylą Rodowicz. Każda z artystek miała okazję stworzyć swój unikatowy produkt, który w następstwie pojawiał się w sprzedaży w sklepach. Patrząc po zainteresowaniu klientów, to właśnie ostatnia kolaboracja marki jest prawdziwym sukcesem od wielu lat. Premiera lodów Lody „Ekipa” od Friza pojawiły się po raz pierwszy w sprzedaży już w piątek. Wówczas można było zaobserwować rekordowe liczby sprzedanego produktu. Już po kilku godzinach, sklepowe zamrażarki świeciły pustkami i zainteresowani klienci musieli niestety obejść się smakiem. To zdecydowanie udany, premierowy dzień firmy Koral. @nicoles933 #lodyekipy #lidl #szkodażekrewsięnielała #tłumy #ekipa #przepychanki #kidy Sklep otwarty o 6, a o 6:02 brak lodów 🤷🏻‍♀️😂 ♬ dźwięk oryginalny - Nicole „Ekipa” w Lidlu  Lody „Ekipy” od poniedziałku 26 kwietnia można zakupić również w Lidlu. Informacja o premierze w tym dyskoncie spożywczym...

Przeczytaj
Bosacka o lodach Ekipy: "są po prostu kiepskie". Warto je kupować?
ONS.pl, lodykoral/Instagram
Newsy Bosacka o lodach Ekipy: "są po prostu kiepskie". Warto je kupować?
Dziennikarka Katarzyna Bosacka przyjrzała się lodom Ekipy by sprawdzić, czy są dobre dla waszego zdrowia. Zobaczcie, co napisała.

Polskę ogarnął szał na lody Ekipy. Do tego stopnia, że w jednym ze sklepów Lidl już o 6 rano rozpoczął się szturm na lodówki z lodami , które niektórzy wynosili całymi kartonami ze sklepu. Dlaczego te lody są tak popularne i czy warto w ogóle je kupować? Dziennikarka Katarzyna Bosacka, która od wielu lat uświadamia Polaków w kwestii zdrowego żywienia, postanowiła sprawdzić lody Ekipy pod względem ich składu i wpływu na zdrowie. Sprawdźcie! Lody Ekipy – o co tu chodzi? Kto z was ma dzieci, ten na pewno już słyszał o lodach Ekipy. Ten smakołyk jest szalenie popularny wśród najmłodszych, co budzi ogromne zdziwienie wśród rodziców. O co tutaj dokładnie chodzi? „Ekipa” to grupa bardzo popularnych wśród dzieci i młodzieży youtuberów. Regularnie udostępniają nagrywane przez siebie filmiki w serwisie YouTube, a także są obecni w innych serwisach społecznościowych, takich jak Instagram czy TikTok, gdzie obserwują ich miliony użytkowników. Niedawno Ekipa nawiązała współpracę z firmą Koral, która rozpoczęła produkcję lodów z logo Ekipy. Pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę – młodzi fani Ekipy zrobią wszystko, żeby zdobyć te lody. Po co? Niektórzy przyznają, że „dla fejmu”, o czym informują zdumieni rodzice : Powiedziała mi, że to jest jej marzenie, żeby zrobić sobie zdjęcie na Instagram z tym lodem w kolorowym papierku z logiem Ekipy albo nagrać filmik na TikToka z recenzją smaku. Potem oznaczy influencerów i będzie czekać, czy udostępnią to u siebie na profilach. Wtedy, jak to sama nazwała, będzie miała "fame". Staram się iść z duchem czasu i nadążać za moją córką, ale przyznam, że bardzo mnie zdziwiła jej odpowiedź. Do tego momentu nie zdawałam sobie sprawy z tego, że...

Przeczytaj