
Podobnie jak wiele dalekobieżnych linii autobusowych i linii lotniczych, PKP Intercity, realizujące od 2001 r. dalekobieżne przewozy pasażerskie składami Pendolino, zapewnia swoim pasażerom przekąski. Dla podróżnych kupujących tańsze bilety drugiej klasy, kolejarze mają do wyboru wodę gazowaną lub niegazowaną, natomiast pasażerom pierwszej klasy proponują kanapki. Jakie kanapki można dostać w pociągu?
Kulinarny wypadek podczas podróży Pendolino
Kiedy działacz Stowarzyszenia Młodzi Demokraci, Piotr Kołomycki otworzył swoje pudełko z kanapkami podarowanymi przed Pendolino, zobaczył dwie kajzerki nie pierwszej świeżości, porośnięte pleśniowym puchem. Także wędlina znajdująca się pomiędzy połówkami bułki nie wyglądała zachęcająco, a jeden ze składników kanapki, dziś trudno określić czym był pierwotnie, przybrał kolor zielony.
Poseł podzielił się swoim posiłkiem z fanami na Twiterze publikując jego zdjęcie.
Nie ma to jak Pendolino! ,,Przygotowaliśmy dla państwa poczęstunek”, PKP dziękuję! Chociaż przyznam, że wolę nie wiedzieć jak mógłby wyglądać poczęstunek w drugiej klasie.
Nieważne, co reklamuje klient, ważniejsze jak tę skargę załatwi sprzedawca
Trzeba przyznać, że na twitterowy wpis obsługa PKP Intercity zareagowała błyskawicznie. W Komentarzu do posta poprosiła o podanie szczegółów fatalnego wydarzenia, żeby móc sprawdzić, kiedy i gdzie zdarzenie miało miejsce.
Przepraszamy za tę sytuację. Prosimy o podanie szczegółów dotyczących połączenia, nr pociągu, wagonu. Zweryfikujemy to.
W dyskusji, która wywiązała się pod zdjęciem, pasażer przyznał, że obsługa pociągu od razu wymieniła mu zepsuty posiłek na nowy.
Czego oczekiwać po szybkich pociągach Intercity Pendolino?
Koleje Intercity w zależności od linii i kategorii pociągów oferują przekąski dostarczane do wagonów na wózkach w tzw. minibarach, w niektórych składach jeżdżą z kolei całe wagony gastronomiczne. Jednak kolejarze myślą nie tylko o jedzeniu.
PKP Intercity poza przekąskami, które proponuje wszystkim pasażerom, prowadzi także usługi dedykowane tym najsłabszym; rezerwuje w wagonach miejsca dla osób niepełnosprawnych, pomaga przy wsiadaniu i wysiadaniu udostępniając specjalne podjazdy dla wózków, a także organizuje asystę na dworcu, żeby ułatwić poruszanie się, odnalezienie właściwego peronu i wejście do pociągu. Usługa jest dostępna dla osób chorych i starszych, o ograniczonej sprawności ruchowej i można ją zamówić na stronie PKP Intercity.
Źródło: money.pl, onet.pl