Patryk Vega
ONS/ONS
Newsy

Patryk Vega przeszedł na popularną dietę i schudł prawie 60 kilogramów. Co jadł?

Patryk Vega dołączył do grona celebrytów mających za sobą spektakularne metamorfozy. Reżyser schudł blisko 60 kilogramów. Jest nie do poznania!
Weronika Kępa
marzec 21, 2021

Nadprogramowe kilogramy to problem, z którym Patryk Vega zmagał się przez wiele lat. Reżyser postanowił zmienić swoje życie dopiero po 40-tce. Restrykcyjna dieta i specjalne ćwiczenia przyniosły efekty, o których na początku nawet nie marzył. Mężczyzna w końcu czuje się dobrze we własnym ciele.

Kotlety schabowe bez bułki tartej

Patryk Vega schudł blisko 60 kilogramów

Znany reżyser jest nie do poznania. Schudł aż 57 kilogramów. Nie tylko wygląda fenomenalnie, ale również tak się czuje.

Zrobiłem to dla zdrowia. Kiedy miałem 30 lat, nie przeszkadzała mi nadwaga. Ale kiedy skończyłem 40 lat, zacząłem się z tym czuć fatalnie. Byłem permanentnie zmęczony i śpiący. Byłem więźniem własnego ciała. Nadszedł więc czas na radykalne, męskie decyzje – stwierdził w jednym z wywiadów Patryk Vega.

Dieta Patryka Vegi

Odchudzona sylwetka Patryka Vegi to przede wszystkim zasługa regularnych ćwiczeń, ale również restrykcyjnej diety redukcyjnej. Reżyser musiał pilnować regularności, ilości i jakości spożywanych posiłków. Jak sam przyznaje, początki nie należały do łatwych.

Nie jest lekko. Dziś moje życie wygląda tak, że jem pięć razy dziennie mięso z warzywami i kilka razy w tygodniu ćwiczę. Schudłem blisko 40 kilogramów! Myślę, że zrzucę jeszcze minimum 10 kg. Żeby to utrzymać, będę musiał ćwiczyć i być na diecie do końca życia. Ale warto się poświęcić, bo jest naprawdę super! Tak dobrze nie czułem się od 20 lat – wyznał w jednym z wywiadów Patryk Vega.

Finalnie Patryk Vega schudł nawet więcej niż zamierzał. Celował w niecałe 50 kilogramów. Okazało się, że schudł, aż 57. To niesamowity wynik.

Na czym polega dieta redukcyjna Patryka Vegi?

Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu do życia podstawowych zasad zdrowego żywienia, nie wyłączając przy tym żadnej grupy składników odżywczych. Jadłospis opiera się przede wszystkim na warzywach, rybach, półtłustym nabiale, chudym mięsie oraz owocach.

Nie należy jednak spożywać żywności wysokoprzetworzonej, fast-foodów, produktów typu instant, słodyczy, gazowanych, słodzonych i barwionych napojów, tłustych mięs oraz słonych przekąsek.

Komentarze