„Świat Warzyw” to biznes jakich mnóstwo. Jednak zlokalizowany na nowym osiedlu warszawskiego Żoliborza sklep odwiedzają przede wszystkim młodzi ludzie, seniorów jest tam jak na lekarstwo. Taki stan rzeczy sprawia, że w godzinach 10-12 warzywniak niemal świeci pustkami.

Świeże spojrzenie na rządowe obostrzenia

Ustanowione przez rząd godziny dla seniorów z dnia na dzień coraz bardziej dawały się we znaki prowadzonemu przez pana Piotra Kuźmińskiego biznesowi. Młody przedsiębiorca postanowił więc spróbować dotrzeć do swoich klientów w niestandardowy i bardziej kreatywny sposób. O pomoc poprosił siostrę, która dobrze zna świat mediów.

Jedna transmisja i tysiące oglądających

Na facebookowym profilu „Świata Warzyw” zorganizowano transmisję na żywo, podczas której rodzeństwo opowiadało o znajdującym się w sklepie asortymencie. Przekaz obejrzało aż 25 tysięcy osób. W czasie trwania nagrania wiele z nich złożyło zamówienia na oferowane produkty. Taki odzew zmotywował przedsiębiorcę do dalszego działania.

„Nasza transmisja wywołała sporo pozytywnych emocji, odezwało się do nas mnóstwo osób, dostaliśmy mega kopa do działania! A to wszystko dzięki wam, jesteście najlepsi! Serdecznie wszystkim dziękujemy za wspólnie spędzone 2 godziny i na pewno będziemy kontynuować naszą ciężką pracę!” – czytamy na facebookowym profilu „Świata Warzyw”.

Co sądzicie o tej inicjatywie?

Zobacz także: