Lody Ekipy już były. Tej jesieni do sklepów trafią oranżady. Czy dzieciaki znowu oszaleją?
Instagram
Newsy

Lody Ekipy już były. Tej jesieni do sklepów trafią oranżady. Czy dzieciaki znowu oszaleją?

Szaleństwo jakie obserwowaliśmy wiosną w sklepach, rozpacz nastolatków, gdy dowiadywali się, że zabrakło lodów Ekipy, aukcje na papierki od lodów sprzedawanych w sieci. Te ekscesy tylko potwierdzają ogromny sukces tych lodów. Czy oranżady pójdą w ich ślad?

Lody Ekipy wprowadzone do sprzedaży na początku tego roku poważnie zatrząsły branżą lodową. Kolorowe lody na patyku miały tylko dwa smaki: cytrynowy i truskawkowy. Były produkowane przez lodowego potentata Koral. Sygnowane były logo Ekipy, znanej dzieciakom grupy youtuberów, na której czele stoi młody celebryta Karol „Friz” Wiśniewski.

Lody pojawiły się na rynku nagle i od razu ściągnęły na siebie zainteresowanie, a zaraz potem uwielbienie młodzieży. Dawno przy lodówkach z lodami nie było takiego ruchu, gwaru, podekscytowania. Nastolatki całymi grupami wypadały ze szkoły i biegły prosto do najbliższego spożywczaka po lody Ekipy. I jakie było ich zdziwienie gdy zaczęło się okazywać, że uwielbianych lodów brakuje w sklepach. Dopiero po kilku tygodniach twórcy lodów przyspieszyli z produkcją i zaczęli zaspokajać zapotrzebowanie, które w międzyczasie urosło tak bardzo, że papierki po zjedzonych lodach zaczęły być przedmiotem transakcji kupna-sprzedaży pomiędzy dzieciakami.

Napoje i marka Koral to do tej pory były dwa różne światy, ale jak pokazał sukces lodów Ekipa, który zaskoczył nawet nas samych, zawsze trzeba być gotowym na nowe wyzwania. Cieszymy się, że smaki, które pokochała młodzież będą teraz dostępne również w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Zobacz także
Z kim Polacy najchętniej poszliby na lody? Ankieta przeprowadzona przez markę Koral zaskakuje

Z kim Polacy najchętniej poszliby na lody? Ankieta przeprowadzona przez markę Koral zaskakuje

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę

Będą napoje Ekipy. Przebiją popularnością słynne lody, które dzieci kupowały na wyścigi?

Magda Gessler odpowiada na pytania

Recepta Ekipy na nowy sukces

Fenomen sukcesu lodów Ekipa próbują rozgryźć inni producenci przekąsek, pragnąc powtórzyć niespodziewany sukces. Dla producentów lodów, pozytywne w karierze Ekipy było to, że tego lata wyraźnie wzrosła cała branża lodowa.

Dotychczasowy duet: Koral-Ekipa, zaprosił do współpracy trzeciego gracza, z którym pragnie powtórzyć powodzenie lodów po sezonie letnim. Krynica Vitamin to producent napojów gazowanych, który wspólnie z dwoma poprzednimi wypuszcza właśnie na rynek oranżady Ekipy.

Czy następca lodów także zasłynie wśród młodzieży?

Trio Koral-Ekipa-Krynica Vitamin właśnie rozpoczynają produkcję nowych napojów. Będą to gazowane oranżady, podobnie jak lody w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym. Będą sprzedawane w puszkach o pojemności 250 ml w dwóch wersjach kolorystycznych i  w szacie graficznej bardzo zbliżonej do tej, znanej z lodów. Oranżady trafią do sklepów już pod koniec września. 

Źródło: portalspozywczy.pl, wirtualnemedia.pl

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Instagram.com/lodykoral/frizoluszek
Newsy
Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Lody „Ekipy” są w sprzedaży od kilku dni. Już wiadomo, że ta współpraca to ogromny sukces marki. Wielkie zapotrzebowanie na produkt spowodowało, iż Koral uruchamia kolejną linię produkcyjną.

Aż takiego odzewu chyba nikt się nie spodziewał. Lody „Ekipa” od Friza wyprzedają się w rekordowym tempie i już dziś wiadomo, że to najbardziej deficytowy towar na rynku. Firma Koral ze względu na ogromne zainteresowanie, uruchamia dodatkową linię produkcyjną, by każdego dnia do sklepów trafiały miliony sztuk produktu. Firma Koral Przedsiębiorstwo zostało założone przez dwójkę braci, Józefa i Mariana Koral w 1979 roku. Firma ma swoją główną siedzibę w Nowym Sączu, zaś pozostałe oddziały w Rzeszowie oraz Limanowej. Od lat jest jedną z najpopularniejszych marek lodów na rynku. Swoją sławę zawdzięcza szerokiemu wyborowi asortymentu, a także pysznym smakom. Poza tym, co jakiś czas firma Koral nawiązuje różne współpracę z celebrytami i gwiazdami. Wówczas powstają unikatowe smaki, które są sygnowane nazwiskiem danego artysty. Z marką współpracowała już Maryla Rodowicz, Joanna Koroniewska czy Doda. Rodzaje lodów Koral Koral jest jedną z największych firm na polskim rynku. Obecnie produkuje około 400 różnych rodzajów lodów, razem z wyrobami gałkowymi, stworzonymi specjalnie dla sektora gastronomicznego. Wśród najpopularniejszych produktów danej marki, wyróżnia się: Lody Koktajlowe Grand Top Milker Oskar Świderek Solo Rożek Iza Kostka Śnieżna czy Rolady Lodowe.  Koral i „Ekipa” od Friza Firma Koral postanowiła tym razem nawiązać współpracę z grupą youtuberów oraz Karolem „Frizem” Wiśniewskim. W wyniku tej kolaboracji powstały lody sorbetowe na patyku w dwóch smakach, cytrynowym i truskawkowym. Są one oblane polewą o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Patrząc na zainteresowanie, to zdecydowany sukces firmy.  O zarobkach z...

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Instagram.com/lodykoral/frizoluszek
Newsy
Będą napoje Ekipy. Przebiją popularnością słynne lody, które dzieci kupowały na wyścigi?
Lody Ekipy odniosły niewyobrażalny sukces w sprzedaży. Czy tak samo będzie z napojami z logo słynnych youtuberów?

Lody Ekipy wyprodukowane przez markę Koral, są prawdziwym hitem tego lata. Zyskały tak ogromną popularność, że firma Koral zdecydowała się nawet uruchomić dodatkową linię produkcyjną lodów . Lody te można kupić w dwóch smakach – truskawkowym i cytrynowym. Sorbety zostały zanurzone w różowej polewie o smaku gumy balonowej. Całość dopełnia uwielbiana przez dzieci strzelająca posypka.  Popularni youtuberzy Ekipy właśnie nawiązali współpracę z kolejną firmą – producentem napojów Krynica Vitamin. Jej owocem ma być specjalna linia napojów z logo Ekipy. Czy odniosą one podobny sukces, jak lody ?         Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez 🥇 EKIPA 1,7 mln (@ekipa_friza) Będą napoje Ekipy Ekipa podpisała kontrakt z firmą Krynica Vitamin. Już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się napoje energetyczne z logo Ekipy. Pierwsze zamówienie opiewa na kwotę 7 milionów złotych. W ramach umowy dostawy napojów na rzecz i pod marką kontrahenta [Ekipy] będą odbywały się na podstawie uzgadnianych receptur i specyfikacji produktów. Każdorazową podstawą do realizacji Umowy będą dokonywane odrębne zamówienia kierowane przez kontrahenta do spółki i akceptowane przez spółkę - informuje Krynica Vitamin.         Wyświetl ten post na Instagramie.                    ...

Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt
Newsy
Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt
Lidl postanowił wprowadzić do swojej oferty produkt, o którym marzy wielu. Popularne lody pojawiły się w sprzedaży w poniedziałek. Od samego rana można było zauważyć kolejki do sklepu.

Sklepy spożywcze nieformalnie rywalizują między sobą o klienta. Przejawia się to konkurencyjnymi cenami, bogatą ofertą produktów, a także wprowadzanie do sprzedaży najbardziej pożądanych artykułów. W ostatnim czasie są nim lody firmy Koral ze współpracy z Ekipą Friza.  Lody Ekipy Friza Firma lodów Koral postanowiła wejść we współpracę z grupą youtuberów. W wyniku tej kolaboracji powstał produkt o nazwie „Ekipa” od Friza. Są to sorbetowe lody na patyku w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Koszt jednego produktu to zaledwie 1,69 złotych. Sukces firmy Koral Firma produkująca lody, Koral od lat prowadzi współpracę z różnymi gwiazdami, między innymi z: Dodą,  Joanną Koroniewską, Joanną Krupą,  czy Marylą Rodowicz. Każda z artystek miała okazję stworzyć swój unikatowy produkt, który w następstwie pojawiał się w sprzedaży w sklepach. Patrząc po zainteresowaniu klientów, to właśnie ostatnia kolaboracja marki jest prawdziwym sukcesem od wielu lat. Premiera lodów Lody „Ekipa” od Friza pojawiły się po raz pierwszy w sprzedaży już w piątek. Wówczas można było zaobserwować rekordowe liczby sprzedanego produktu. Już po kilku godzinach, sklepowe zamrażarki świeciły pustkami i zainteresowani klienci musieli niestety obejść się smakiem. To zdecydowanie udany, premierowy dzień firmy Koral. @nicoles933 #lodyekipy #lidl #szkodażekrewsięnielała #tłumy #ekipa #przepychanki #kidy Sklep otwarty o 6, a o 6:02 brak lodów 🤷🏻‍♀️😂 ♬ dźwięk oryginalny - Nicole „Ekipa” w Lidlu  Lody „Ekipy” od poniedziałku 26 kwietnia można zakupić również w Lidlu. Informacja o premierze w tym dyskoncie spożywczym...

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Instagram.com/lodykoral/frizoluszek
Newsy
Lody Ekipy podniosły sprzedaż wszystkich lodów. Rozumiecie ten szał?
Lody sygnowane przez grupę YouTuberów pomogły odbić się wynikom sprzedażowym wszystkich produktów marki Koral. Spodziewaliście się czegoś takiego?

Już w miesiąc po wypuszczeniu na rynek lodów Ekipa, wszystkie produkty oferowane przez markę Koral wygenerowały ogromne wzrosty sprzedaży. Wyniki przekroczyły 140 proc. normy, a cała marka wyszła na prowadzenie w sektorze lodów.  Lody Ekipy hitem sprzedaży Sukces sprzedażowy marki Koral nie wpłynął negatywnie na pozycję konkurencji, ale wpłynął na wzrost sprzedaży tzw. lodów impulsowych. Co to takiego? Lody impulsowe do kategoria typowo sezonowa. Wartość jej sprzedaży jest ściśle skorelowana z pogodą. Jak się jednak okazuje, popyt na lody można wygenerować również pomimo braku upałów – wyjaśniła Aleksandra Matera z CMR. Szał na lody sprawił, że przez pewien czas były one bardzo ciężko dostępne, a fani sprzedawali sobie nawet w sieci… opakowania po nich za bajońskie kwoty! Lody te dostępne są w dwóch smakach: sorbetu truskawkowego i sorbetu cytrynowego, z czego obydwa są otoczone polewą z gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Pomimo wyjątkowej popularności, eksperci z zakresu żywienia twierdzą, że lody mają dość kiepski skład . Problemy z dostępnością W tygodniu 15. udziały producenta Koral w wartości sprzedaży lodów impulsowych osiągnęły poziom ponad 40 proc. w sklepach małoformatowych do 300 mkw., z czego marka Koral Ekipa odpowiadała za 13 proc. W tygodniu 14. pojawiły się przejściowe problemy z dystrybucją, jednak w kolejnych dniach ponownie były dostępne w około 20 proc. sklepach małoformatowych. W drugiej połowie kwietnia zaczęliśmy obserwować wzrost cen powyżej rekomendowanego poziomu 2 zł – poinformowała Matera. Chwilowe przerwy w dostawach sprawiły, że internauci zaczęli szukać przepisów na domowe lody Ekipy . Aby zaspokoić popyt na produkt, marka Koral musiała uruchomić dodatkową linię produkcyjną , która pozwalała...