Lody Ekipy wprowadzone do sprzedaży na początku tego roku poważnie zatrząsły branżą lodową. Kolorowe lody na patyku miały tylko dwa smaki: cytrynowy i truskawkowy. Były produkowane przez lodowego potentata Koral. Sygnowane były logo Ekipy, znanej dzieciakom grupy youtuberów, na której czele stoi młody celebryta Karol „Friz” Wiśniewski.

Lody pojawiły się na rynku nagle i od razu ściągnęły na siebie zainteresowanie, a zaraz potem uwielbienie młodzieży. Dawno przy lodówkach z lodami nie było takiego ruchu, gwaru, podekscytowania. Nastolatki całymi grupami wypadały ze szkoły i biegły prosto do najbliższego spożywczaka po lody Ekipy. I jakie było ich zdziwienie gdy zaczęło się okazywać, że uwielbianych lodów brakuje w sklepach. Dopiero po kilku tygodniach twórcy lodów przyspieszyli z produkcją i zaczęli zaspokajać zapotrzebowanie, które w międzyczasie urosło tak bardzo, że papierki po zjedzonych lodach zaczęły być przedmiotem transakcji kupna-sprzedaży pomiędzy dzieciakami.

Napoje i marka Koral to do tej pory były dwa różne światy, ale jak pokazał sukces lodów Ekipa, który zaskoczył nawet nas samych, zawsze trzeba być gotowym na nowe wyzwania. Cieszymy się, że smaki, które pokochała młodzież będą teraz dostępne również w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Recepta Ekipy na nowy sukces

Fenomen sukcesu lodów Ekipa próbują rozgryźć inni producenci przekąsek, pragnąc powtórzyć niespodziewany sukces. Dla producentów lodów, pozytywne w karierze Ekipy było to, że tego lata wyraźnie wzrosła cała branża lodowa.

Dotychczasowy duet: Koral-Ekipa, zaprosił do współpracy trzeciego gracza, z którym pragnie powtórzyć powodzenie lodów po sezonie letnim. Krynica Vitamin to producent napojów gazowanych, który wspólnie z dwoma poprzednimi wypuszcza właśnie na rynek oranżady Ekipy.

Zobacz także:

Czy następca lodów także zasłynie wśród młodzieży?

Trio Koral-Ekipa-Krynica Vitamin właśnie rozpoczynają produkcję nowych napojów. Będą to gazowane oranżady, podobnie jak lody w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym. Będą sprzedawane w puszkach o pojemności 250 ml w dwóch wersjach kolorystycznych i  w szacie graficznej bardzo zbliżonej do tej, znanej z lodów. Oranżady trafią do sklepów już pod koniec września. 

Źródło: portalspozywczy.pl, wirtualnemedia.pl