Od kilkunastu dni w sprzedaży są lody „Ekipy”, sygnowane przez znanych YouTuberów. Można śmiało powiedzieć, że lody są ogromnym sukcesem zarówno youtuberów, jak i firmy Koral, która podjęła współpracę.

Lody wyprzedają się w rekordowym tempie. Kupują je głównie dzieci i nastolatki, którzy uwielbiają kultową dla nich Ekipę. Niedawno informowaliśmy, że z uwagi na ogromne zainteresowania, firma Koral uruchomiła ostatnio dodatkową linię produkcyjną, by umożliwić marketom i sklepom sprzedaż ponad miliona sztuk dziennie.

Kolaboracja firmy Koral i „Ekipy” Friza

Karol „Friz” Wiśniewski to młody YouTuber, który cieszy się ogromną popularnością wśród młodzieży. Ekipa Friza podjęła kolaborację z firmą Koral, która znana jest z tego, że często zatrudniała w przeszłości do promocji swoich produktów znanych celebrytów i gwiazdy. Lody promowała między innymi Maryla Rodowicz czy Doda.

Co wyjątkowego jest w lodach od ekipy Friza?

Słynne lody, które natychmiast się wyprzedają, można kupić za 1,69 złotych. Są to sorbety o smaku cytrynowym lub truskawkowym, oblane są jednak polewą o smaku gumy balonowej z drobinkami, które strzelają przy jedzeniu. Raczej nie smak jest tym, co przyciąga nastolatków i zachęca do zakupu. Pragną oni mieć produkt sygnowany marką idola. W Internecie sprzedaje się papierki od lodów za ogromne sumy!

Zobacz także:

Nowe lody Ekipy w Żabce

Lody Ekipy Friza są prawie niedostępne, wyprzedają się na pniu. Firma Koral produkuje ogromne ich ilości. Wyszła też konsumentom naprzeciw i od dziś w Żabkach będzie możliwe zakupienie lodów w powiększonej wersji. To lody, w których znajdziecie 65 g produktu. Można je dostać pod nazwą Ekipa XL. Żabki w całej Polsce przygotowują się na oblężenie młodych klientów, którzy udają się tam tylko w celu zakupu lodów.

Czytaj także: