Metamorfoza Krystyny Kamińskie z "rolnik szuka żony"
Instagram/kristina.v1
Newsy

Krystyna Kamińska z „Rolnik szuka żony” przeszła niesamowitą metamorfozę. Schudła 20 kg w 2 lata dzięki tej diecie 

Krystyna Kamińska, znana przede wszystkim z programu „Rolnik szuka żony”, przeszła spektakularną metamorfozę. Kobieta jest nie do poznania. Schudła aż 20 kilogramów.
Weronika Kępa
marzec 17, 2021

Uczestniczka drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony”, Krystyna Kamińska, w ciągu ostatnich dwóch lat bardzo się zmieniła. Kobieta włożyła mnóstwo pracy w swój nowy wygląd - zaczęła uprawiać sport i przeszła na specjalną dietę. W ten sposób zrzuciła aż 20 kilogramów. Efekty są oszałamiające.

Kotlety schabowe bez bułki tartej

Dieta Krystyny Kamińskiej

Instagramowy profil Krystyny Kamińskiej śledzi blisko cztery tysiące osób. To właśnie za jego pośrednictwem kobieta dzieli się z obserwatorami swoim życiem prywatnym, dobrą energią i sukcesami. Ostatni post miał zmotywować ich do działania i zachęcić do zadbania o swoje ciało z okazji nadchodzącej wiosny.

Kochani, zbliża się wiosna! Pomyślałam, że może komuś brakuje motywacji po tych ciężkich czasach spędzonych głównie w domu na kanapie. Nie publikowałam wcześniej swoich zdjęć w strojach kąpielowych mając ok. 80 kg wagi przy 164 cm wzrostu, gdyż zwyczajnie nie miałam odwagi takiego stanu rzeczy zaakceptować – napisała pod zdjęciem ukazującym jej niesamowitą przemianę.

W tym samym poście kobieta zdradziła, że swoją metamorfozę zawdzięcza między innymi diecie ketogenicznej. 

Minęło prawie 2 lata odkąd jestem w ketozie, z przerwami na święta, na sezony jagodo-owoce (…) Swój obecny stosunek do węglowodanów mogę śmiało mianować pogardą - mam nadzieję, że już nigdy nie będzie nam "po drodze" z bułeczką czy pączkiem – stwierdziła Krystyna Kamińska.

Na czym polega dieta ketogeniczna?

Dieta ketogeniczna to wysokotłuszczowy i bardzo restrykcyjny sposób żywienia, w którym drastycznemu ograniczeniu podlegają węglowodany czyli między innymi pieczywo, kasze, ryże, makarony, cukier oraz owoce. Jej dominujący składnik stanowią tłuszcze. Ich spożycie powinno wynosić aż 80-90 proc. Reszta to białko i węglowodany (10-20 proc.).

Przechodząc na tego typu dietę można więc spożywać mięso, głównie czerwone, tłuste ryby, jajka, oleje, masło, majonez, awokado, orzechy, pestki oraz niektóre warzywa.

Komentarze