Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Instagram.com/lodykoral/frizoluszek
Newsy

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę

Lody „Ekipy” są w sprzedaży od kilku dni. Już wiadomo, że ta współpraca to ogromny sukces marki. Wielkie zapotrzebowanie na produkt spowodowało, iż Koral uruchamia kolejną linię produkcyjną.

Aż takiego odzewu chyba nikt się nie spodziewał. Lody „Ekipa” od Friza wyprzedają się w rekordowym tempie i już dziś wiadomo, że to najbardziej deficytowy towar na rynku. Firma Koral ze względu na ogromne zainteresowanie, uruchamia dodatkową linię produkcyjną, by każdego dnia do sklepów trafiały miliony sztuk produktu.

Magda Gessler odpowiada na pytania

Firma Koral

Przedsiębiorstwo zostało założone przez dwójkę braci, Józefa i Mariana Koral w 1979 roku. Firma ma swoją główną siedzibę w Nowym Sączu, zaś pozostałe oddziały w Rzeszowie oraz Limanowej. Od lat jest jedną z najpopularniejszych marek lodów na rynku. Swoją sławę zawdzięcza szerokiemu wyborowi asortymentu, a także pysznym smakom. Poza tym, co jakiś czas firma Koral nawiązuje różne współpracę z celebrytami i gwiazdami. Wówczas powstają unikatowe smaki, które są sygnowane nazwiskiem danego artysty. Z marką współpracowała już Maryla Rodowicz, Joanna Koroniewska czy Doda.

Zobacz także
Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt

Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt

Polacy wykupili je z półek Biedronki w jeden dzień. Opakowania można sprzedać za 200 tys. złotych

Polacy wykupili je z półek Biedronki w jeden dzień. Opakowania można sprzedać za 200 tys. złotych

Rodzaje lodów Koral

Koral jest jedną z największych firm na polskim rynku. Obecnie produkuje około 400 różnych rodzajów lodów, razem z wyrobami gałkowymi, stworzonymi specjalnie dla sektora gastronomicznego. Wśród najpopularniejszych produktów danej marki, wyróżnia się:

  • Lody Koktajlowe
  • Grand
  • Top Milker
  • Oskar
  • Świderek
  • Solo
  • Rożek
  • Iza
  • Kostka Śnieżna
  • czy Rolady Lodowe. 

Koral i „Ekipa” od Friza

Firma Koral postanowiła tym razem nawiązać współpracę z grupą youtuberów oraz Karolem „Frizem” Wiśniewskim. W wyniku tej kolaboracji powstały lody sorbetowe na patyku w dwóch smakach, cytrynowym i truskawkowym. Są one oblane polewą o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Patrząc na zainteresowanie, to zdecydowany sukces firmy.  O zarobkach z kolaboracji nikt wprost nie mówi, ale zysk wynika ze sprzedanych sztuk oraz procentu od sprzedaży. W samym dniu premiery wyprzedało się aż milion lodów. Koszt to 1,69 złotych. Przy założeniu, iż od sprzedanej sztuki do kieszeni „Ekipy” trafia 5%, to daje to nawet sto tysięcy każdego jednego dnia! Miesięcznie pozwala na zysk nawet do trzech milionów złotych!

Lody „Ekipy” od Friza w sprzedaży 

Produkt ze współpracy Koral i „Ekipy” pojawił się w Biedronce, gdzie wyprzedał się w ekspresowym tempie. Od poniedziałku, 26 kwietnia lody można zakupić również w Lidlu. Tym razem pod sklepami spożywczymi od świtu ustawiały się kolejki, aby zakupić lody „Ekipy”. W niektórych miejscach wprowadzono również limit, iż jedna osoba mogła kupić tylko jeden lód. Mimo wszystko cały dostępny towar w sprzedaży rozszedł się w rekordowym czasie. Można rzec, że lody „Ekipy” są dzisiaj produktem deficytowym, o który walczy spora część społeczeństwa.

Dodatkowa produkcja lodów „Ekipy” od Friza

Ze względu na ogromne zainteresowanie ze strony klientów, lodami „Ekipy”, przedsiębiorstwo Koral podjęło poważną decyzję. Firma postanowiła uruchomić dodatkową linię produkcyjną, dzięki której każdej doby będzie produkowanych aż milion sztuk lodów. Dodatkowo powstały specjalnie obrandowane ciężarówki, które będą dostarczać towar do punktów sprzedaży. Bez wątpienia to największy sukces marki Koral od lat.

Czytaj także:

Lody „Ekipa” od dziś w Żabce. Nowa partia jeszcze lepsza od wcześniejszej. Dzieci oszaleją
Adobestock/Instagram@lodykoral
Newsy
Lody „Ekipa” od dziś w Żabce. Nowa partia jeszcze lepsza od wcześniejszej. Dzieci oszaleją
Te lody to prawdziwy hit wśród dzieciaków! Czy teraz też w mig się wyprzedadzą?

Od kilkunastu dni w sprzedaży są lody „Ekipy”, sygnowane przez znanych YouTuberów. Można śmiało powiedzieć, że lody są ogromnym sukcesem zarówno youtuberów, jak i firmy Koral, która podjęła współpracę. Lody wyprzedają się w rekordowym tempie. Kupują je głównie dzieci i nastolatki, którzy uwielbiają kultową dla nich Ekipę. Niedawno informowaliśmy, że z uwagi na ogromne zainteresowania, firma Koral uruchomiła ostatnio dodatkową linię produkcyjną, by umożliwić marketom i sklepom sprzedaż ponad miliona sztuk dziennie. Kolaboracja firmy Koral i „Ekipy” Friza Karol „Friz” Wiśniewski to młody YouTuber, który cieszy się ogromną popularnością wśród młodzieży. Ekipa Friza podjęła kolaborację z firmą Koral, która znana jest z tego, że często zatrudniała w przeszłości do promocji swoich produktów znanych celebrytów i gwiazdy. Lody promowała między innymi Maryla Rodowicz czy Doda. Co wyjątkowego jest w lodach od ekipy Friza? Słynne lody, które natychmiast się wyprzedają, można kupić za 1,69 złotych. Są to sorbety o smaku cytrynowym lub truskawkowym, oblane są jednak polewą o smaku gumy balonowej z drobinkami, które strzelają przy jedzeniu. Raczej nie smak jest tym, co przyciąga nastolatków i zachęca do zakupu. Pragną oni mieć produkt sygnowany marką idola. W Internecie sprzedaje się papierki od lodów za ogromne sumy! Nowe lody Ekipy w Żabce Lody Ekipy Friza są prawie niedostępne, wyprzedają się na pniu. Firma Koral produkuje ogromne ich ilości. Wyszła też konsumentom naprzeciw i od dziś w Żabkach będzie możliwe zakupienie lodów w powiększonej wersji. To lody, w których znajdziecie 65 g produktu. Można je dostać pod nazwą Ekipa XL. Żabki w całej Polsce przygotowują się na oblężenie...

Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt
Newsy
Szaleństwo o 6 rano w Lidlu. Na nagraniu widać bitwę klientów o 1 produkt
Lidl postanowił wprowadzić do swojej oferty produkt, o którym marzy wielu. Popularne lody pojawiły się w sprzedaży w poniedziałek. Od samego rana można było zauważyć kolejki do sklepu.

Sklepy spożywcze nieformalnie rywalizują między sobą o klienta. Przejawia się to konkurencyjnymi cenami, bogatą ofertą produktów, a także wprowadzanie do sprzedaży najbardziej pożądanych artykułów. W ostatnim czasie są nim lody firmy Koral ze współpracy z Ekipą Friza.  Lody Ekipy Friza Firma lodów Koral postanowiła wejść we współpracę z grupą youtuberów. W wyniku tej kolaboracji powstał produkt o nazwie „Ekipa” od Friza. Są to sorbetowe lody na patyku w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Koszt jednego produktu to zaledwie 1,69 złotych. Sukces firmy Koral Firma produkująca lody, Koral od lat prowadzi współpracę z różnymi gwiazdami, między innymi z: Dodą,  Joanną Koroniewską, Joanną Krupą,  czy Marylą Rodowicz. Każda z artystek miała okazję stworzyć swój unikatowy produkt, który w następstwie pojawiał się w sprzedaży w sklepach. Patrząc po zainteresowaniu klientów, to właśnie ostatnia kolaboracja marki jest prawdziwym sukcesem od wielu lat. Premiera lodów Lody „Ekipa” od Friza pojawiły się po raz pierwszy w sprzedaży już w piątek. Wówczas można było zaobserwować rekordowe liczby sprzedanego produktu. Już po kilku godzinach, sklepowe zamrażarki świeciły pustkami i zainteresowani klienci musieli niestety obejść się smakiem. To zdecydowanie udany, premierowy dzień firmy Koral. @nicoles933 #lodyekipy #lidl #szkodażekrewsięnielała #tłumy #ekipa #przepychanki #kidy Sklep otwarty o 6, a o 6:02 brak lodów 🤷🏻‍♀️😂 ♬ dźwięk oryginalny - Nicole „Ekipa” w Lidlu  Lody „Ekipy” od poniedziałku 26 kwietnia można zakupić również w Lidlu. Informacja o premierze w tym dyskoncie spożywczym...

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Instagram.com/lodykoral/frizoluszek
Newsy
Będą napoje Ekipy. Przebiją popularnością słynne lody, które dzieci kupowały na wyścigi?
Lody Ekipy odniosły niewyobrażalny sukces w sprzedaży. Czy tak samo będzie z napojami z logo słynnych youtuberów?

Lody Ekipy wyprodukowane przez markę Koral, są prawdziwym hitem tego lata. Zyskały tak ogromną popularność, że firma Koral zdecydowała się nawet uruchomić dodatkową linię produkcyjną lodów . Lody te można kupić w dwóch smakach – truskawkowym i cytrynowym. Sorbety zostały zanurzone w różowej polewie o smaku gumy balonowej. Całość dopełnia uwielbiana przez dzieci strzelająca posypka.  Popularni youtuberzy Ekipy właśnie nawiązali współpracę z kolejną firmą – producentem napojów Krynica Vitamin. Jej owocem ma być specjalna linia napojów z logo Ekipy. Czy odniosą one podobny sukces, jak lody ?         Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez 🥇 EKIPA 1,7 mln (@ekipa_friza) Będą napoje Ekipy Ekipa podpisała kontrakt z firmą Krynica Vitamin. Już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się napoje energetyczne z logo Ekipy. Pierwsze zamówienie opiewa na kwotę 7 milionów złotych. W ramach umowy dostawy napojów na rzecz i pod marką kontrahenta [Ekipy] będą odbywały się na podstawie uzgadnianych receptur i specyfikacji produktów. Każdorazową podstawą do realizacji Umowy będą dokonywane odrębne zamówienia kierowane przez kontrahenta do spółki i akceptowane przez spółkę - informuje Krynica Vitamin.         Wyświetl ten post na Instagramie.                    ...

Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną. Będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Instagram.com/lodykoral/frizoluszek
Newsy
Lody Ekipy podniosły sprzedaż wszystkich lodów. Rozumiecie ten szał?
Lody sygnowane przez grupę YouTuberów pomogły odbić się wynikom sprzedażowym wszystkich produktów marki Koral. Spodziewaliście się czegoś takiego?

Już w miesiąc po wypuszczeniu na rynek lodów Ekipa, wszystkie produkty oferowane przez markę Koral wygenerowały ogromne wzrosty sprzedaży. Wyniki przekroczyły 140 proc. normy, a cała marka wyszła na prowadzenie w sektorze lodów.  Lody Ekipy hitem sprzedaży Sukces sprzedażowy marki Koral nie wpłynął negatywnie na pozycję konkurencji, ale wpłynął na wzrost sprzedaży tzw. lodów impulsowych. Co to takiego? Lody impulsowe do kategoria typowo sezonowa. Wartość jej sprzedaży jest ściśle skorelowana z pogodą. Jak się jednak okazuje, popyt na lody można wygenerować również pomimo braku upałów – wyjaśniła Aleksandra Matera z CMR. Szał na lody sprawił, że przez pewien czas były one bardzo ciężko dostępne, a fani sprzedawali sobie nawet w sieci… opakowania po nich za bajońskie kwoty! Lody te dostępne są w dwóch smakach: sorbetu truskawkowego i sorbetu cytrynowego, z czego obydwa są otoczone polewą z gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Pomimo wyjątkowej popularności, eksperci z zakresu żywienia twierdzą, że lody mają dość kiepski skład . Problemy z dostępnością W tygodniu 15. udziały producenta Koral w wartości sprzedaży lodów impulsowych osiągnęły poziom ponad 40 proc. w sklepach małoformatowych do 300 mkw., z czego marka Koral Ekipa odpowiadała za 13 proc. W tygodniu 14. pojawiły się przejściowe problemy z dystrybucją, jednak w kolejnych dniach ponownie były dostępne w około 20 proc. sklepach małoformatowych. W drugiej połowie kwietnia zaczęliśmy obserwować wzrost cen powyżej rekomendowanego poziomu 2 zł – poinformowała Matera. Chwilowe przerwy w dostawach sprawiły, że internauci zaczęli szukać przepisów na domowe lody Ekipy . Aby zaspokoić popyt na produkt, marka Koral musiała uruchomić dodatkową linię produkcyjną , która pozwalała...