Lidl zamierza ułatwić klientom zakupy umożliwiając im wysyłkę zamówień do Paczkomatów. Mowa tu jednak o produktach, które nie należą do kategorii spożywczych. Niemiecka sieć posiada w swoim asortymencie bardzo wiele pozycji takich jak odzież, książki, sprzęt domowy i kuchenny, zabawki, a także narzędzia czy dekoracje. Jak informują przedstawiciele Lidla, wiele z nich będzie dostępnych na stronie internetowej z możliwością wysyłki do Paczkomatu!
Lidl i InPost – zamówienia internetowe do Paczkomatu
„Dostrzegamy, że kanał sprzedaży asortymentu non-food, jakim są przede wszystkim sklepy stacjonarne, ale również sklep online, jest niezwykle istotny dla rynku. Zdecydowaliśmy się znacznie zwiększyć ilość i różnorodność dostępnego asortymentu poprzez wzrost zamówień towarów non-food dla sklepów stacjonarnych nawet o 77 proc” – powiadomiła szefowa działu komunikacji Lidla Aleksandra Robaszkiewicz.
Oznacza to, że oferowane na stronie internetowej produkty nie tylko będą mogły być zamawiane z dostawą, ale także to, że ich oferta znacznie się zwiększy. Wszystko po to, aby klienci mogli zrobić część zakupów bez wychodzenia z domu. Na nową strategię sprzedażową Lidla wielki wpływ miała z pewnością pandemia, która zwiększyła obroty całej branży e-commerce (sprzedaży internetowej).
Sklep internetowy nie rozważa jednak możliwości zamawiania produktów spożywczych w sprzedaży wysyłkowej.
Czytaj także: