IKEA poinformowała o wycofaniu partii mrożonych klopsików warzywnych HUVUDROLL 1000 g. Podczas ich produkcji doszło do zanieczyszczenia plastikiem.

IKEA wycofuje mrożone klopsiki warzywne

Sieć sklepów IKEA wydała oficjalny komunikat, w którym zaapelowała do klientów, którzy kupili ostatnio mrożone klopsiki warzywne, aby skontaktowali się z najbliższym sklepem i zwrócili skażony towar, za który otrzymają zwrot gotówki.

Chodzi o mrożone klopsiki warzywne HUVUDROLL w paczkach po 1000 g z datą przydatności do spożycia 2022-10-26:

- Bezpieczeństwo i jakość jedzenia z naszego asortymentu stanowi dla IKEA najwyższy priorytet. Pragniemy oferować naszym klientom produkty, którym mogą ufać, wytwarzane w sposób odpowiedzialny, bez poświęcania bezpieczeństwa ani jakości - informuje sieć.

Do produktu przedostał się plastik

IKEA bardzo ubolewa nad tym, że produkt został zanieczyszczony plastikiem:

Zobacz także:

- Pomimo wszystko doszło do zanieczyszczenia jednej partii mrożonych klopsików warzywnych HUVUDROLL w opakowaniach po 1000 g plastikowymi elementami pochodzącymi z uszkodzonej linii produkcyjnej. Z tego powodu produkty należące do tej partii zostają wycofane z rynku - dodaje przedstawiciel sieci.

Historia klopsików HUVUDROLL

Słynne klopsiki HUVUDROLL zostały wprowadzone w 1985 roku i uwielbiają je ludzie na całym świecie:

- Z puree ziemniaczanym, sosem śmietanowym i dżemem z borówki brusznicy są tak szwedzkie, jak to tylko możliwe. Łatwe przygotowanie i serwowanie - smakowita ikona IKEA - sieć zachwala produkt na swojej stronie.

Mimo iż klopsiki cieszą się dużą popularnością, pod żadnym pozorem nie należy spożywać klopsików ze skażonej partii. Przedostanie się do organizmu plastiku może być bowiem bardzo niebezieczne dla zdrowia.

Jak zwrócić klopsiki?

Jeżeli kupiliście klopsiki mrożone HUVUDROLL z wyżej wymienionej partii, możecie zwrócić je w dowolnym sklepie sieci IKEA. Nie potrzebujecie do tego nawet paragonu. Wystarczy, że udacie się do najbliższego oddziału i zwrócicie klopsiki przy kasie a otrzymacie pełny zwrot pieniędzy.

Więcej informacji możecie przeczytać na stronie IKEA.pl lub zadzwonić pod bezpłatny numer telefonu: 22 275 05 00:

- Sieć sklepów IKEA przeprasza za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji - poinformowano.

Źródło: ikea.pl, portalspozywczy.pl