
Koncern Ferrero wycofuje z polskiego rynku kilka partii słodyczy. Sprawdźcie czy ostatnio ich przypadkiem nie kupiliście.
Ferrero wycofuje z Polski słodycze
Firma Ferrero ostrzega przed produktami skażonymi salmonellą. W oficjalnym komunikacie poinformowano o wycofaniu z Polski kilku popularnych produktów, m.in. uwielbianych przez dzieci Kinder jajek. Produkty wyprodukowano w Belgii.
W ostatnim czasie pojawiło się kilka zgłoszeń dotyczących przypadków salmonelli. W związku z tym Ferrero poinformowało, że współpracuje z europejskimi organizacjami zajmującymi się bezpieczeństwem żywności i postanowiło wycofać kilka partii swoich produktów:
- Pomimo że w żadnym z produktów Kinder wprowadzonych na rynek nie wykryto salmonelli, a do Ferrero nie wpłynęła żadna skarga konsumencka, to firma traktuje sprawę niezwykle poważnie. Troska o konsumentów jest zawsze najwyższym priorytetem Ferrero – firma poinformowała w komunikacie.
Jak donosi portalspowyczy.pl, w ramach środków prewencyjnych, Ferrero zdecydowało o dobrowolnym wycofaniu ze sprzedaży następujących partii produktów:
- Kinder Niespodzianka Maxi 100g
- Kinder Schokobons 46g, 125g, 200 g
- Kinder Maxi Mix Peluche 133g, zawierających Schokobons, z datą przydatności do spożycia pomiędzy 14 lipca 2022 a 18 września 2022
Wszystkie z nich zostały wyprodukowane w Belgii.
Ferrero dodaje, że wszystkie produkty z serii Kinder Niespodzianka 20 g dystrybuowane na rynku polskim przez Ferrero Polska Commercial, są produkowane wyłącznie w Polsce, w fabryce Ferrero w Belsku Dużym, więc podjęte działania ich nie dotyczą.
Pozostałe produkty Ferrero oraz Kinder, które są dystrybuowane przez Ferrero Polska Commercial, także nie będą wycofywane:
- Współpracujemy ze sprzedawcami detalicznymi, aby zagwarantować, że wycofane produkty nie będą już dostępne w sprzedaży. Jeśli ktoś jest w posiadaniu jednego z tych produktów, nie powinien go spożywać. Prosimy o zachowanie produktu i skontaktowanie się z naszym zespołem ds. obsługi konsumenta: serwis.konsumencki@ferrero.com – podała spółka w komunikacie.
Źródło: portalspozywczy.pl