Zarząd spółki „Ekipa” podjął konkretne działania w sprawie pomocy Ukrainie, na której terenie toczy się wojna wywołana przez Rosję. Firma uznała, że może mieć wpływ na opinię publiczną i konsumentów, a dzięki temu skutecznie wywoływać presję na sieć, która nie rezygnując z biznesu w Rosji, de facto współfinansuje działania wojenne prowadzone przez rosyjskiego przywódcę, Władimira Putina. Czy presja „Ekipy” pomoże Ukrainie?

Wycofanie produktów „Ekipa” ze wszystkich sklepów Auchan

Na stronie Ekipaholding.pl możemy zapoznać się z decyzją, jaką firma podjęła w sprawie działania sieci Auchan w Rosji:

- Rosyjska agresja na niepodległą Ukrainę stoi w sprzeczności z wartościami wyznawanymi przez nas i podzielanymi przez wszystkich ludzi dobrej woli. W tej sytuacji chcemy wykorzystać wpływ, który posiadamy, aby wzmocnić presję na grupę Auchan w celu wstrzymania jej działalności w kraju będącym agresorem, mając nadzieję, że może się to przyczynić do przyspieszenia zakończenia wojny w Ukrainie.

- Zarząd Ekipa Holding S.A., w porozumieniu z twórcami należącymi do Ekipy, podjął decyzję o wystąpieniu do wszystkich partnerów produkujących i dystrybuujących towary sygnowane marką Ekipa o niezwłoczne wycofanie ich z placówek grupy Auchan.

 

Wycofanie ze sklepów produktów firmowanych przez markę „Ekipa” dotyczy:

Zobacz także:

  • Lodów Ekipa
  • Napojów Ekipa
  • Donutów Ekipa. Ciastka początkowo mają być sprzedawane jedynie w sklepach Biedronka, jednak z czasem sprzedaż będzie stopniowo wprowadzona do innych sklepów i sieci

Pomoc finansowa Ekipa Holding dla Ukrainy

O działaniach podejmowanych przez holding, wspólnie z portalem Siępomaga.pl poinformował współzałożyciel „Ekipy”, Łukasz Wojtyca:

- W tej chwili na portalu zrzutka.pl zebraliśmy prawie 400 000 zł, ale jak wiemy potrzeby są ogromne. Dlatego starujemy z szeregiem akcji influencerskich, dzięki którym aktywnie będziemy pozyskiwać dodatkowe pieniądze na wsparcie najmłodszych obywateli Ukrainy. W ramach naszej akcji „Dom dla Ukrainy” środki będą trafiały do podopiecznych Stowarzyszenia SIEMACHA, które razem z Rafałem Sonikiem prowadzi zakrojone na szeroką skalę działania pomocowe.

Przystępując do zbiórki firma dołączyła do wielu innych polskich przedsiębiorstw, które wykorzystują popularność, możliwości biznesowe i dostęp do milionów klientów w Polsce do tego, żeby nagłaśniać potrzeby związane z wojną na Ukrainie i ogromną falą emigracji ludności cywilnej oraz zbierać pieniądze, mające zaspakajać te potrzeby.

A przypomnijmy, że granicę polsko-ukraińską przekroczyło już ponad 2,4 mln ludzi, w przeważającej części kobiet i dzieci. Pieniądze, które zasilają konto akcji „Dom dla Ukrainy” są bezpośrednio kierowane na pomoc dla nich.

Źródło: portalspozywczy.pl