Od początku pandemii dziennikarka Karolina Szostak jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych. Trudno jej się dziwić – wiele osób zmuszonych do siedzenia w domu, czuje się samotnie, więc udostępniają swoje przemyślenia i szczegóły z prywatnego życia w sieci, gdzie mogą porozmawiać z innymi ludźmi. Nie inaczej jest w przypadku Karoliny! Często chwali się zdjęciami z załatwiania codziennych spraw albo z pracy. Celebryci w sieci mają ogromną widownię, o czym zapominają niektóre firmy. Szostak to wykorzystała, by pożalić się na tragiczną obsługę firmy, do której zgłosiła się gdy jej piekarnik… wybuchł!

Wybuch w kuchni Karoliny Szostak

Jeden z portali internetowych donosi, że Karolina Szostak podzieliła się ze swoimi fanami w mediach społecznościowych zatrważającą informacją. Dziennikarka przyznała, że rzadko gotuje, jednak ostatnio miała ochotę na pieczone jabłka. Nie minęło kilka minut, gdy piekarnik dosłownie eksplodował! Na szczęście nie było w tym czasie nikogo w kuchni. Słysząc głośny huk natychmiast tam pobiegła i zobaczyła, że wnętrze piekarnika było całkowicie zniszczone. Okazało się, że pękła szyba wewnątrz urządzenia!

Skandaliczna obsługa

Dziennikarka zadzwoniła więc do producenta wadliwego sprzętu i na pewno nie spodziewała się tego, co usłyszała od pracownika serwisu. Karolinę poinformowano bowiem, że nie dość, iż serwis nie ma na stanie szyby koniecznej do przeprowadzenia naprawy, to producent nie odpowiada za wybuch piekarnika! Uznano, że uszkodzenie tego rodzaju nie jest objęte gwarancją i Szostak powinna sama taką szybę zamówić i ją zamontować we własnym zakresie. Dziennikarka nie przebierała w słowach i w poście opisującym całą sytuację, wymieniła nazwę firmy, która odmówiła jej obsługi. Na końcu wpisu z przekąsem dodała, że pewnie gdyby wybuchła szyba zewnętrzna i zrobiła komuś krzywdę, to reakcja serwisu byłaby zupełnie inna.