Biedronka stworzyła własną tarczę antyinflacyjną i zdecydowała się na zamrożenie cen ponad 150 najczęściej kupowanych produktów. Poznajcie szczegóły.

„Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”

Jeden z najpopularniejszych sklepów w Polsce – Biedronka - postanowiła stworzyć własną tarczę antyinflacyjną w ramach której zamrozi do końca czerwca, ceny ponad 150 najważniejszych produktów. Dla klientów oznacza to jedno - towary, które zostaną objęte akcją, nie podrożeją, pomimo szalejącej w Polsce inflacji.

Produkty objęte „tarczą” będą miały specjalną etykietę cenową. W komunikacie prasowym sieci Grzegorz Pytko, jej dyrektor handlowy, opowiedział o szczegółach akcji: 

- Filmy z naszym udziałem trudno nazwać elementem kampanii marketingowej, bo nie o marketing tu chodzi. Będąc świadomymi, że żyjemy w dobie rosnącej inflacji i zmieniającej się rzeczywistości, chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa - powiedział. 

Klienci będą mieli zagwarantowaną najniższą cenę m.in. produktów z grupy ultrafresh – czyli owoców, warzyw, świeżego mięsa i ryb. Przedstawiciel Biedronki wyjaśnił, że to kategoria towarów o relatywnie krótkim terminie przydatności do spożycia, która cechuje się dużą dynamiką cen:

Zobacz także:

- Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu – dodano w oficjalnym komunikacie. 

Szalejąca inflacja to poważny problem polskiej gospodarki - tylko w marcu wyniosła ona rekordowe 10,9 proc.

Źródło: Radio ZET