Lody sygnowane przez popularnych YouTuberów błyskawicznie stały się hitem sprzedażowym. Lody Ekipy produkowane przez markę Koral nie tylko zapewniły przedsiębiorcy ogromny wzrost zysków, ale także spowodowały prawdziwy szał wśród klientów – zwłaszcza tych w wieku szkolnym. Pierwsza partia lodów rozeszła się błyskawicznie, a produkt stał się niedostępny w wieku sklepach – proponowaliśmy wtedy przepis na domowe lody Ekipy, które miały zastąpić dzieciom wersję kupną. Wkrótce jednak marka Koral zdecydowała się na otwarcie nowej linii produkcyjnej, aby wyeliminować problemy z dostępnością.
Wielka promocja na lody Ekipy z okazji wakacji
Biedronka wymyśliła niespodziankę dla swoich młodych klientów: z okazji rozpoczynających się wakacji, sklep rozpoczyna promocję na kultowe już lody. Rabaty obowiązują już od dziś, czyli od 25 czerwca, a produkt dostępny będzie w cenie zaledwie 1,99 zł! Jest jednak jeden warunek: kupujący będą potrzebować karty Moja Biedronka.
Odbierajcie świadectwa i całą ekipą ruszajcie po lody dla ochłody! Cena promocyjna obowiązuje z kartą Moja Biedronka. Limit dzienny 5 opakowań na kartę. Oferta ważna od 25.06 do 27.06.2021 lub do wyczerpania zapasów – brzmi oficjalny komunikat sieci.
Lody od Friza robią furorę
Friz, czyli lider „Ekipy”, zanotował nie tylko doskonałe wyniki finansowe, ale również wzrost popularności na skutek współpracy z marką Koral.
Lody Ekipy Friza to nic innego jak kooperacja producenta i marki osobistej, taka sama jaką robi Robert Lewandowski z OSHEE czy Robert Makłowicz z Lidlem. Dlaczego starszych konsumentów dziwi popularność lodów Koral sygnowanych Ekipą? Może dlatego, że umknęło im kilka ostatnich lat YouTube i niesamowicie szybkiej, acz w pełni zasłużonej kariery Ekipy, która profesjonalnie prowadzona stała się maszynką do zarabiania pieniędzy – wyjaśnia Wojtek Walczak, dyrektor strategii w agencji Plej.
Chociaż eksperci twierdzą, że lody Ekipy wcale nie mają szczególnie zdrowego składu, dzieci są nimi zachwycone! Wasze również?
Zobacz także:
Źródło: dlahandlu.pl