Anna Lewandowska może się pochwalić sporym sukcesem. Jej catering dotrze już wkrótce do kolejnych 200 polskich miejscowości. Jak dotąd można go kupić w prawie 3 tysiącach miejsc na mapie Polski. Czyżby Polacy docenili jej cateringowy zmysł smaku?

Popularność cateringów dietetycznych w Polsce

SuperMenu by Anna Lewandowska to jeden z licznych biznesów Anny Lewandowskiej. I jak się okazuje, jest on przy okazji, jednym z najbardziej prężnych i dochodowych. W pierwszym kwartale tego roku, lista prawie 3 tys. miejscowości, do który dociera catering Ani, powiększy się o kolejnych 200.

Jacek Domasat, prezes zarządu SuperMenu by Anna Lewandowska, zauważa, że cateringi dietetyczne cieszą się w Polsce ogromną popularnością. Jak pokazują ostatnie badania, już co piąty  Polak regularnie zamawia do domu dietę pudełkową, co czyni nas prawdziwym liderem regionu na tym polu. Zdaniem Domasata, rynek ten wciąż będzie rósł, ale jego dynamika będzie nieco mniejsza niż w 2020 roku i w pierwszej połowie 2021 roku:

- Przez ostatnie 11 miesięcy odnotowaliśmy imponujące zwiększenie zainteresowania marką oraz sprzedaży, które w porównywalnych miesiącach 2020 i 2021 roku wynosiło między 60 a 100 proc. Podczas Black Week padł rekord w liczbie zamówień, mimo że nasz rabat był wyraźnie niższy od bezpośredniej konkurencji - powiedział Jacek Domasat dodając, że wzrost popularności cateringów dietetycznych będzie wynosił w obecnym roku między 20 a 30 proc.

Catering Lewandowskiej dotrze do 200 kolejnych miejsc

Już wkrótce firma Anny Lewandowskiej planuje rozbudowę zakładu, aby zwiększyć moce produkcyjne. Catering Ani dotrze też do kolejnych polskich miejscowości.

Zobacz także:

- W grudniu 2021 r. docierała już do 2865 miejscowości, w tym 456 dużych miast. Na koniec roku planowała być już w blisko 3000. W pierwszym kwartale 2022 r. ma powiększyć tę listę o kolejne 200 i szacuje 20% wzrost liczby zamówień – donosi portal horecatrends.pl.

Dlaczego warto skorzystać z SuperMenu?

W ocenie właścicielki interesu, czyli żony Roberta Lewandowskeigo, wartość jej posiłków ma swoje źródło przede wszystkim w tym, że jedzenie zostało skomponowane w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego:

- Wszystkie składniki, które wykorzystujemy, pochodzą od sprawdzonych, certyfikowanych dostawców, a nasz dział jakości czuwa nad każdym etapem produkcji. Wszystkie plany żywieniowe, które oferujemy konsumentom, nie zawierają białego cukru, pszenicy czy surowego mleka - powiedziała Anna Lewandowska.

- Ponadto, postawiliśmy na uprawę ekologicznych ziół i warzyw we własnych szklarniach. Takie konsekwentne dbanie o to, by nasze posiłki były nie tylko smaczne, ale i zdrowe ma przełożenie na zainteresowanie konsumentów - dodała. 

Skusicie się na catering od Ani?

Źródło: horecatrends.pl