Na pewno słyszeliście już o lodowym szaleństwie, które ogarnęło całą Polskę w ostatnich dniach. Wszystko zaczęło się od wspólnej akcji marketingowej firmy Koral i ulubieńca dzieci i młodzieży, youtubera Friza.

Na czym polega fenomen lodów Friza i Ekipy?

Lody od Friza i jego Ekipy rozpaliły wyobraźnię młodych konsumentów. Zimne owocowe słodkości pojawiły się w sklepach 22 kwietnia i rozeszły się dosłownie momentalnie. Pisaliśmy w jednym z naszych poprzednich artykułów nawet o przepychankach o lody, które miały miejsce pod sklepami.

Skąd wziął się aż taki entuzjazm młodych ludzi zwykłymi sorbetowymi lodami? Sprawa staje się nieco bardziej zrozumiała i jaśniejsza, kiedy zrozumie się, dla jak wielu dzieci i podrostków Friz jest kimś w rodzaju idola.

W serwisie YouTube jego kanał ma niemal 4,5 mln subskrypcji. Oznacza to mniej więcej tyle, że filmiki Friza i jego Ekipy ogląda regularnie większa część młodej populacji naszego kraju.

Zobacz także:

Jak na lody Friza zareagowała córka Ani Wyszkoni?

Pola, córka byłej wokalistki zespołu Łzy także została fanką lodów firmy Koral sygnowanych przez internetowych influencerów. Wyszkoni postanowiła uwiecznić nawet reakcję swojego dziecka na nagraniu telefonem.

Tego się nie da opisać prostymi słowami. Zobaczcie zresztą sami. Z tego nagrania bije czysta radość i niesamowity wręcz entuzjazm małej Poli:

Wykonawczyni i współautorka takich przebojów jak „Czy ten pan i pani” „Narcyz” czy „Agnieszka” nie ukrywała swojego zdziwienia niezwykłą i nader żywą reakcją swojego dziecka na zwykłe przecież lody: – Nie kumam tego, co się przed chwilą wydarzyło – przyznała Wyszkoni.

A jak wy odbieracie szał młodzieży i dzieci na punkcie lodów firmy Koral i Friza? W jaki sposób według was można wyjaśnić ten fenomen?

Czytaj także: